erikoys Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Skrudde på maskinen i dag for å jobbe litt, men maskinen min finner plutselig ikke min Maxtor Personal Touch II 300gb eksterne disk. Den starter opp helt fint som vanlig, men får ikke kontakt med den. Den kommer ikke opp i my computer heller. Har den kræsja? Når jeg kobler den på USB får jeg melding om at den leiter etter driver, men at den ikke finner noe. Trenger vel ikke noe USB-driver på disse diskene (har XP home)? Noen som kan tipse meg om firmaer/steder som kan hjelpe meg å hente ut én viktig prosjekt-mappe som ligger der...? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Noen som kan hjelpe deg å hente ut det tapte..... http://www.ibas.no PS! Finn frem platinakortet først _nifty_ Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 hmm jeg installerte en "ny" driver fordi jeg trodde at min eksterne trengte det.. hvis du sjekker under detaljer på harddisken, hvis det står at det er RAW system så er alt borte! det skjedde med meg.. jeg måtte formatere hele greia fikk ikke reddet noe!! Lenke til kommentar
erikoys Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 hmm jeg installerte en "ny" driver fordi jeg trodde at min eksterne trengte det.. hvis du sjekker under detaljer på harddisken, hvis det står at det er RAW system så er alt borte! det skjedde med meg.. jeg måtte formatere hele greia fikk ikke reddet noe!! 5438591[/snapback] takk for tips. harddisken dukker ikke opp på pc'n i det hele tatt, så jeg får ikke sjekka properties eller noe... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har opplevd dette jeg og.. høres dumt ut men prøv å la hardisken stå i ro norn dager og prøv igjen.. Det funka hos meg Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 du har prøvd å skru den av og på? evt sjekk bilde.. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 hmm hvorfor kommer det ikke noe bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå