icer Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Er begyndt å bli litt sulten, men ikke så sulten at magen skriker så derfor tenkte jeg at jeg skulle teste dette : Hva skal jeg lage meg til mat? Det må vere enkelt uten noen form for mix-master og sånt, og ikke pizza... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Litt vanskelig for oss å si, ettersom vi ikke vet hva du har og kan bruke... Lek macgyver du.... ta det du har, å bruk fantasien ^^ Lenke til kommentar
icer Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Joa har: brødrister, nugatti crisp, melk, o'boy, agurk, italiensk salat, kvitost, brunost, tomat oppdaterer når jeg kommer på noe mer Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Stikk på butikken, kjøp: Baguetter (sånne små, halvstekte greier) Kjøttdeig Krydder du ønsker En eller annen form for salsa-saus-greier. Salat Rømme Nå du kommer hjem, setter du på steikeovnen på en eller annen temperatur (200 grader pleier å funke). Del baguettene halvveis over, og fyll dem med kjøttdeigen du nettopp steikte og krydret. Så rasper du ost over, og knyter dem sammen med en hyssing (sånn at de holder seg sammen). Når osten er smeltet, og baguettene ferdig stekt, tar du dem ut av ovnen, og spiser dem sammen med salat, salsasaus og en liten dæsj rømme. Lenke til kommentar
icer Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hmmm... får se om vi har baguetter... Gidder ikke gå på butikken, den er stengt nå uansett :\ Men får se hva jeg lager! Case Closed... Endret 14. januar 2006 av icer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå