SW-547 Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Hei, her er et nytt bilde av månen i ekte farger. Fargene kommer av ulike mineral forekoster på måneoverflaten. Fargen frembringes ved å forsterke fagene som vi ikke ser ved første øyekast og kan gjøres i et vanlig bildebehandlingsprogram. http://www.tomvictor.com/color.htm Tatt med Canon 20D, 820mm, f/8. Ta en titt og kom gjerne med kommentarer. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har ingen peiling på sånt, men det bildet var skikkelig stilig! Kjempefint Lenke til kommentar
auditman Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Hva skal man si? Jeg har snuset litt rundt på siden din, og bildene dine er...... ja..... av en annen verden. Bokstavelig talt. Du er åpenbart en meget talentfull og dyktig fotograf som går langt utenfor mine evner. Lenke til kommentar
Snerik Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Kan bare si en ting; vakkert! Er slike bilder som fasinerer meg - langt ut i det fjerne! Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Må jeg si.. har du 20Da-modellene eller? Månen er en fin sak Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Utrolig mange fine bilder Skjønner ikke hvordan noen klarer å ta så fine bilder Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Steike for et knallbra bilde. Skulle nesten tro det var tatt fra teleskop/satelitt. Fargene var helt knall, det ser nesten ut som det er vann og vegetasjon der. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Du er UTROLIG dyktig... virkelig begavet! Veldig vakkert bilde. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Fantastisk bra! Dypt imponert! Håkon Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Dette var noe annet enn alle de makrobildene som vi normalt ser her på forumet. Fra et fragment til en hel verden, for å si det sånt. At jeg liker det er unødvendig å skrive, men jeg skriver det likevel Lenke til kommentar
modin Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Må bare skrive meg på ros-listen her, det bildet var kjempe bra, hadde foresten hvert gøy å se den ubehandlede utgaven. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Unødvendig å repetere kanskje, men du skal ha skryt for det biletet, for ikkje å snakke om alle dei andre. Godt å sjå at det finnes folk som kan ta ekte bilete frå verdsrommet, i dagens mylder av Photoshop-genererte versjonar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå