thomasr Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Etter å ha lest artikkelen om duron 800@1325mhz, har jeg blitt inspirert til å leke litt med min egen duron:D Vurderer å kjøpe et peltier element og litt diverse stæsj for så å overklokke så langt det er mulig. Er dette en god løsning, hva trenger jeg, og hvor sinna strømforsyning må jeg ha? Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 hehe, hvorfor 900?? er jo sååååå billig med duron, så du kan heller satse på en bedre duron! :smile: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Duronen har jeg allerede, ellers ville jeg kjøpt en athlon xp/tbird eller noe, ligger på 1000 nå, med en råtten coolermaster:( Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Dette er en meget god løsning! :smile: Husk at hvis du skal f.eks ha et 156W peltier så er du nødt til å ha god kjøling som eksempel vann. Du kan derimot hvis du ikke har altfor mange pengene å bruke på dette så går det jo ann å nøye seg med et 80w peltier med Delta som du får kjøpt på http://www.3dfxcool.no Jeg har også lekt med tanken, men det blir nok et 156w peltier til t-bird'en min(900Mhz). Har vannkjøling nå og det er en sann glede å se på temperaturmåleren :wink: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 156 watt virka mye på meg, men det kjøler vel bra :smile: Da må jeg nok til med noe mer "sinna" strømforsyning ja. Burde jeg enten ha så kraftig vifte som delta black label eller vannkjøling? Liker ikke at PC-en bråker når den står på 24/7... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 over alt hvor jeg har sett, er det snakk om peltier, kan du glemme luft, oxo delta! -stemmer ikke det, proffer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå