Opticane Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg bestillte for noen dager siden en Samsung E730 fra Tele2's nettsider. Igår kom det et brev fra dem som inneholdt PIN og PUK-koder, samt telefonnummeret mitt (alså intet sim-kort fulgte med) Idag (lørdag, 14. jan) kom mobilen, og jeg hentet den på posten. Åpnet esken, men det lå intet sim-kort der heller... Andre som har kjøpt telefon fra Tele2 på nett og vet noe? Kommer sim-kortet separat senere? takk for svar Magnus Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kan hende de sender det i 2 separate brev,pga koden osv.. Akkurat som med bankkort.. Men burde ha vært fremme nå synes jeg.. Lenke til kommentar
W550I Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg kjøpte en SE K500 hos Tele2 for 2 år siden. Jeg fikk mobilen etter ca to dager og så fikk jeg sim kortet etter 2 uker Da skulle jeg få pin koden noen dager senere men nei da. Den kom ikke før etter to uker der igjen. Måtte vente ca en måned før jeg kunne bruke mobilen. Men jeg fikk 100 kr gratis ringetid da Men det er det som er treigt med Tele2. Er du ny kunde må du vente lenge. Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er mulig å få innom en forhandler så kan du få kortet med en gang. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 fått simkortet enda eller ? Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Pussig nok bestilte jeg også E730 fra tele2. Jeg bestilte mandag 23. januar, fikk brev med pin/puk og telefonen lørdag 28. januar, men ingen sim. Har heller ikke fått noe så langt denne uka. Syns det er sløvt av Tele2 å behandle kunder slik. Lenke til kommentar
Tele2 Christian Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei! Tele2 sender brev med SIM og brev med PIn/PUK separat av sikkerhetsmessige grunner. Uansett skal begge brev ankomme innen et par dager fra hverandre. Situasjonen du nevner høres ikke bra ut - dette er på ingen måte slik Tele2 ønsker å oppleves av våre kunder! Her må noe ha gått galt i forhold til standard rutiner - og jeg oppfordrer deg til å kontakte Tele2 kundeservice for å få ryddet opp i dette. Mvh, Christian, Tele2 Pussig nok bestilte jeg også E730 fra tele2. Jeg bestilte mandag 23. januar, fikk brev med pin/puk og telefonen lørdag 28. januar, men ingen sim. Har heller ikke fått noe så langt denne uka. Syns det er sløvt av Tele2 å behandle kunder slik. 5542869[/snapback] Lenke til kommentar
Tele2 Christian Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei! Vi har gjort store endringer i vårt web ordreløp siden den tid - og jeg tør påstå (selv med de andre sakene som nevnes her) at ordreløpet fungere meget bra nå. - Har mistanke om at de siste sakene har med logistikk problemer mellom oss og posten - Den største årsaken til at det blir lang tid mellom mottak av telefon og mottak av SIM er porteringsproblemer - dvs. vi får avslag fra den tidligere operatøren når vi bestiller overføring av et mobilnummer... Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss her.... Mvh, Christian, Tele2 Jeg kjøpte en SE K500 hos Tele2 for 2 år siden. Jeg fikk mobilen etter ca to dager og så fikk jeg sim kortet etter 2 uker Da skulle jeg få pin koden noen dager senere men nei da. Den kom ikke før etter to uker der igjen. Måtte vente ca en måned før jeg kunne bruke mobilen. Men jeg fikk 100 kr gratis ringetid da Men det er det som er treigt med Tele2. Er du ny kunde må du vente lenge. Det gjorde jeg. 5438626[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå