Pålarn Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Etter at jeg hadde fikklet litt inni kabinettet, og jeg skulle starte dataen på nytt så fikk jeg sånn: NTLDR error. Jeg satte inn XP cd, og skulle ta sånn Repair, men fant fort ut at den prøvde å finne windows på D:/Spill Disken min! Jeg har jo Windows på C:/, men hvordan får jeg den til å boote fra den andre disken? (altså der Windows er/ C: er) Mvh Pål Lenke til kommentar
Rimi Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Du må velge hvor den skal boote fra i BIOS Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) se bakpå diskene at den som skal være master står på master, og at den som skal være slave står på slave(liten jumper bakpå) og sikkert en tegning på disken for hvordan den skal stå. Endret 14. januar 2006 av Nils`n Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg fiksa og triksa litt på den jumperen, og da funker alt Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå