Gå til innhold

3 mila marsj, tidskravet?`


MrLee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Astma medisinen funker ikke hvis du ikke har astma. Derfor de tester om den funker på klinikken, for og se om du har astma, og så må du blåse og masse shit.

EDIT: og jogge på mølle med sånt belte rundt livet som strammer noe inni hælvette, og jeg som nesten ikke får puste under vann, presser sånt på livet, hvis jeg svømmer skikkelig må jeg opp for og puste godt..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hva som skjer om du ikke klarer marsjmerket kommer an paa hvor du er, vil jeg tro. Her jeg er skjer ikke annet enn at du ikke faar merket. Andre steder der de har mindre lure befal, vil de kanskje tvinge deg til aa trene til du kanskje klarer det.

Vi har ikke faatt sjansen til aa ta det enda, snoe og is har hindret oss.

Lenke til kommentar

4 timer og 30 ja... det hørtes kjent ut. Jeg klarte det på 4:29:30 om jeg ikke tar feil (husker det bare stod om sekunder da jeg ble ferdig).

 

3 mila bør absolutt ikke være så utrolig vanskelig å klare, jeg var dritt dårlig trent da jeg kom inn, men jeg klarte det nå da, om med minste mulige margin...

 

3 mila på ski da? jeg brukte ca 6+ timer på den...var siste mann i mål.. heh. Mange som gav opp den dagen..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...