Scatch Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei Mine iPod-ørepropper fungerer ikke lengere. De har i lang tid blitt slitt fra hverandre (slik at man har sett "innmaten" i ledningen), og nå er det ikke lyd i dem. Dvs. noen ganger er det det, men ofte faller den ut på et eller på begge. Noen som vet hvordan jeg kan få nye, gratis? (iPoden er under 1 år, og er av modellen mini) Takk! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) kjøp det ett nytt sett, gjerne av annet merke enn iPod standard. Du får bedre lyd, og du annonserer ikke til alle kriminelle at "hey alle tyver, jeg har iPod! Kom og stjæl!" edit: mer seriøst: propper er "forbruksvare" skadene du beskriver er slitasjeskader og dekkes sannsynligvis ikke av garanti eller reklamasjonsrett. Det skal fint gå ann å ha ipod headsett i mer enn 1år uten å ødelegge dem slik du har gjort (jeg har hatt mine i ca 2 år nå, ingen skader på dem enda...men så behandler jeg ting pent da..) Endret 14. januar 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Er faktisk veldig glad i iPod-øreproppene, og har ikke penger til det akkurat nå. Fint om det hadde vært en garanti-sak. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Skal gå ann og få nye ørepropper herifra: http://depot.info.apple.com/ipod/ If your iPod headphones aren't working, try connecting them to your computer's audio output or another audio device that has a 3.5 mm stereo headphone jack. If the issue persists, use the form below to order replacement iPod headphones. Endret 14. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg fikk nye hvite propper 3 dager etter jeg hadde sagt fra på support sidene til Apple. Jeg hadde mistet mine i bakken og de hadde gått fra hverandre. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Skal gå ann og få nye ørepropper herifra: http://depot.info.apple.com/ipod/If your iPod headphones aren't working, try connecting them to your computer's audio output or another audio device that has a 3.5 mm stereo headphone jack. If the issue persists, use the form below to order replacement iPod headphones. 5438481[/snapback] Da prøver jeg derifra! Takk! Edit: We're Sorry! Our online service request system is undergoing its regular monthly maintenance. We apologise for the inconvenience. Endret 15. januar 2006 av Scotch:) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er det sjangs for å få nye propper og fjernkontroll når 1-års garantien er utgått? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Tviler på du får fjernkontroll? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Du kan riktignok kjøpe den i en butikk, zeph. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Etter at jeg har godtatt betingelsene og skrevet inne AppleID og passord kommer bare denne siden opp: http://selfservice.apple.com/wss/InformationUnavailable.html We're Sorry! We do not have your data in our system. Please contact Apple for assistance.You can find the right phone number for your location by going to Contact Us Noen som vet hva som er galt? *Savner iPoden min* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Kjøp noen andre bedre? De som følger med suger så grenseløst. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Håper ikke dette er off-topic, men Koss Portapro er brae greier... Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Trykket på "Contact us", fikk et telefonnummer, og ringte i dag. Supportmannen var vennlig innstilt, og sa at jeg kunne vente meg et par nye ørepropper i postkassen, på fredag! Jippi! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Håper ikke dette er off-topic, men Koss Portapro er brae greier... 5449575[/snapback] Ganske kjipt at 5 stk på bussen har det headsettet da!(telt med meg selv) Opplevde det senest i dag Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg ser at det er en før i tråden som har anbefalt Koss PortaPro, HELT enig Istedet for å kjøpe de elendige øreproppene igjen, så burde du kjøpe disse. Du kommer til å få en helt annen opplevelse enn med proppene. Sitter med Røyksopp og PortaPro på hodet nå.. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) 1. Jeg har ikke penger til dette nå 2. Jeg får iPod-høreproppene gratis 3. Jeg (ikke ta deg nær av det) liker ikke headset når jeg går ute 4. Det er helt fin lyd i proppene, etter mitt behov Endret 19. januar 2006 av Scotch:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå