RRhoads Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvor ofte pleier du å fjerne støv fra skjermkortet ditt? Jeg fjerner støv ca. annenhver måned.. Er dette vanlig eller det jeg som får veldig mye støv på kortet? Jeg begynner å merke at temperaturen begynner å stige brått fra ca. 40grader idle til 50 grader etter ca 2 mnd. Er det fler som har dette problemet? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Pleier å gjøre rent sånn rundt hver 2. måned selv også. Har vært litt slurvete nå i høst, men skal ta en runde inni maskina i morgen. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har filtere på alle viftene og fikk nesten ingen støv i pc'en. Tror bare jeg har gjort det en gang, da hadde den vært i bruk nesten et år. Det var heller ikke betydelige mengder støv der. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg vet ikke helt hvor ofte jeg gjør det, jeg har en helt ny kjøler nå. Et par gode tips er å ha filter ved alle vifteinntak, og teipe igjen eller sette filter ved andre åpninger. Da kommer det nesten ikke noe støv inn, du må bare huske å rense filtrene ganske ofte. Det var mye støv i filteret mitt etter et par uker, men det viser jo bare at det er effektivt Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Støvsugde kjøleribber en gang i månen før jeg fikk filter på innlufta, så annenhver måned er ikke noe uvanlig. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Støvsugde kjøleribber en gang i månen før jeg fikk filter på innlufta, så annenhver måned er ikke noe uvanlig. 5438985[/snapback] du støvsuger vel ikke inn i kabinettet? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Hvor får jeg kjøpt filter? Lenke til kommentar
Variable Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Støv? f**n kanskje derfor huset brant ned :/ Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jo jeg støvsugde inni kassa. Dro riktignok ikke munnstykket over hovedkortet men nøyde meg med kjøleribba til CPU og GPU. Kunne vel ta en lodott i bunnen om jeg kom over det. Filter til å montere over vifter selger de på Microplex men det er ikke det jeg bruker. Har trekt viftene mine med dobbelt tynt gardinstoff fra ikea. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Pleier å støvsuge filtrene på kabinettet når jeg ser det begynner å samle seg støv dotter.hehe. Støvsuger også inni kabinettet. Tuten på støvsugeren er selvsagt plastikk så det går fint. er langt ifra ofte jeg støvsuger kabinettet nå når jeg har et kvalitets kabinett som Lian Li;-) Jeg har filter foran,oppå;-) Endret 15. januar 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Veldig sjeldan, tar som oftest ein opprydding når eg skal skifte ut ting inni der etter putte inn noko nytt. Lenke til kommentar
VillKusseSladden Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Nylonstrømper som filter funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå