Neonblue Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei, om man bestiller en LCD skjerm på nettet, er det da stor sjanse for at jeg får en skjerm med døde-pixler? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det er ikke noen større sjangser for at man får det nå man bestiller på nett enn ei! Men veit ikke hvor store sjangser det er jeg.. Men uansett, returnèr om det er det da vettu! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det er like stor sannsynlighet for at du får en død pixel på en skjerm kjøpt via nettet som om du går i butikken og velger en eske og tar med deg. Fordelen med butikkkjøp i dette tilfellet er at du kan be betjeningen ta den ut av eska og skru på, så får du sjekket selv om det er døde pixler på den FØR du kjøper den... Lenke til kommentar
Neonblue Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Det er like stor sannsynlighet for at du får en død pixel på en skjerm kjøpt via nettet som om du går i butikken og velger en eske og tar med deg. Fordelen med butikkkjøp i dette tilfellet er at du kan be betjeningen ta den ut av eska og skru på, så får du sjekket selv om det er døde pixler på den FØR du kjøper den... 5438006[/snapback] Hmm ja, trur jeg bestiller skjermen via nett jeg Takk for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå