L.. Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hardware.no Forumet er så tregt!!! <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: L.. på 2002-09-10 22:33 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: L.. på 2002-09-10 23:12 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ja idag har det vert veldig trekt. Men det er mangen brukere som bruker dette forumet, Blir bedre når dem får byttet til større cpu'er. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Lurer på hvilken server de har og linje. Linux server???? osv. Gleder med til det går litt fortere. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Siden du har brukt "emne-plassen" særdeles dårlig, så gidder jeg ikke å bruke søkefunksjonen og finne alle de andre trådene som omhandler dette.. :wink: PS. Ikke ta denne kritikken så veldig alvorlig, bare litt! :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 For å vise min snille side, så tror jeg du vil ha interesse av å lese denne tråden; tregt forum.. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 22:59, havegg skrev:Siden du har brukt "emne-plassen" særdeles dårlig, så gidder jeg ikke å bruke søkefunksjonen og finne alle de andre trådene som omhandler dette.. :wink:PS. Ikke ta denne kritikken så veldig alvorlig, bare litt! :smile: Tar ikke noen sin kritik så veldig alvorlig, det er nok av idioter som deler sin mening her. Da mener jeg ikke deg. Har skiftet tittelen for glede deg. Skrev i full fustrasjon på at alt stoppet opp på dette forumet. Jeg sier alltid ARRRRRRRRRRRRRRG eller Doh (som simpson sier) :grin: Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 HUUUUUUUUUUUUUH????????? Serveren er rask igjen. Håper det blir en stund til neste gang forumet stopper opp igjen. YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELL ---------------------------------------------------> Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jep, har selv opplevd at forumet av og til går veldig tregt. I dag f.eks... Men når jeg leste tråden nevnt ovenfor, så ser det i hvert fall ut som noen prøver å fikse det! :smile: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Og dette resulterer jo i uvanlig mange dobbeltposter i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå