Gå til innhold

Del din(e) komiske historie(r) med oss andre!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mirann   :whistle:

Hehe, nei har ikke det, men hun forteller åpenlyst om dette til både meg å min bror over middagsborde  :(

Men det er jo litt morsomt da  ;)

5454800[/snapback]

He he..over middagsbordet? Denne historien

blir bare bedre og bedre :D

Edit: Eeehh.. det var jeg, Mirann, som svarte.

Jeg stjal maskina til smetho :blush:

Endret av smetho
Lenke til kommentar

Alt skjer med middagsbordet her hos oss.. Aner ikke hvorfor, men tror det bordet har en slags tiltreknings kraft..Men,men det var alt min mor har gjort i dag.. Nesten spist en kondom..

Har en annen også (uten kondom dog..) :

Jeg går på Godalen, og de gamle i klassen på Steinerskolen. Så var det en dag da jeg traff dem på bussen. De har fortalt meg om denne nye jenten som har begynt i klassen. Hun skal vistnok være noe merkelig. Noe som jeg raskt fant ut :

- Hun bruker japansk sokelim, det er en lim som man bruker for å lime sokkene til bena.

- Hun tror at mygg er utenojordiske vesener som stjeler vårt DNA og frakter det opp i verdensrommet og til et moder skip..

- Hun driver med pro-yoga i timen, midt oppå pulten

- Hun går med store telt som klær

Ja, som dere ser, så er hun en riktig orginal type..

Tilbake til historen : da jeg traff kameratene på bussen, så viste jeg ikke at denne nye jenta gikk med dem. Hun satte seg fint bak med og kameratene mine rundt meg. Vi snakket om litt av vært da jeg plutselig utbryter, helt uvisst om at hun sitter RETT bak meg : SÅ, hvordan går det med hun nye,rare dama i klassen da??

:blush:

*begrave seg å dø på seg*

Lenke til kommentar

Okay. En jeg kjenner har en storebror som drar en del spøker.

En dag var de to brødrene på Peppes, og da de var ferdig med å spise så reiste storebroen seg opp og slo hardt i bordet og sa veldig høyt: JEG SLÅR OPP!!.

Så gikk han. Det skal nevnes at det var ganske mange på Peppes den dagen.

Lenke til kommentar

En dag var de to brødrene på Peppes, og da de var ferdig med å spise så reiste storebroen seg opp og slo hardt i bordet og sa veldig høyt: JEG SLÅR OPP!!.

5455042[/snapback]

LOL!

Lenke til kommentar

Ja0k...Her er min så AbsolutT fleueste historie...

På barneskolen tok vi alltid bussen til badehallen, og det var alltid om å være den som var først til å kle av seg, dusje, og hoppe uti bassenget...

Jeg satt heilt forrerst i bussen, byksa ut i det bussen stoppa ser til min store glede att noen hadde trynt i føra på bussen slik at jeg fikk ett godt forsprag...

Jeg løper allt jeg kan til jeg er inne i garderoben, flekker av meg allt av klær skal akkurat til og ta på meg badeboksa da ca alle jentene i min klasse til min store forskrekkelse kommer byksende inn døra....Jeg kaster meg over tøyet mitt, prøver så godt jeg kan og skjule det lille jeg har og løper inn i dusjene for å kle på meg...Mens jeg gjør dette hører jeg sykt ye fnising fra jentene...Jeg løper forbi de helt tomat rød i trynet og inn i guttegarderobe.... :blush:

Lenke til kommentar

5455042[/snapback]

:!: SÅNN skal jeg gjøre en gang også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...