Gå til innhold

Del din(e) komiske historie(r) med oss andre!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Hahahaha, er ikke noe lang historie men jeg må bare dele den.

Vi har en i klassen som er litt... spessiel. Han bruker å si ting som at han har liten snabb (penis), at han er homo og at han begynner å få pupper. Vel, idag så skulle vi hjem så klarte han å få seg til å si "Nå skal jeg hjem å høre på Rosa Helikopter mens jeg tar på meg selv". Turte ikke flire der og da da.. :p

Lenke til kommentar

Får vel fortelle en litt komisk episode som skjedde med meg og en jente. Den er vel mer flau enn komisk for meg da men..

Dette her skjedde i sommerferien i fjor, og jeg husker det godt enda :blush: Det var en lørdag og jeg og noen kamerater var bedt bort til fest. Egentlig så trodde jeg dette kom til å bli en kjedelig kveld for jeg var den eneste som ikke drakk og tenkte at da ble jeg sittendes der aleine edru for meg selv.

Men slik gikk det ikke.. En søt jente (edru) kom bort til meg og virka skikkelig intressert og vi snakket masse sammen om alt mulig. Da festen var slutt for oss ville jenta ha meg med hjem til seg og ivrig og villig ble jeg med henne.

Da vi omsider kom oss hjem til henne gikk vi opp på rommet hennes. Ganske lite rom med en treseng som knirka bare man så bort på den. Vi satt der å stura i kanskje en halvtime og titta litt på TV og snakket sammen. Så sier jenta: "Jeg kommer snart".... og da hun kom inn på rommet igjen stod hun der i døråpningen med MINIMALT av ull på kroppen :dribble: Jeg skjønte jo nå hva hun ville og plutselig lå vi der begge to og var i full gang med en skikkelig hyrdes stund!

Men det er nå det morsomme/flaue kommer... Hun lå under og jeg over, jokka på som bare det og så plutselig knekker beinet på senga og den vipper over på siden så vi ruller nakne ned på gulvet, skumper til en hylle med en glass vase på, så den detter i gulvet og knuser med et brak. Vi bare fortsatte der nede på gulvet. Så plutselig spretter faren til denne jenta inn døren, alt ble stille i noen sekunder og så bryter han ut høyt: "Men faen a! Harru ødelagt senga di nå!?" og så gikk han rolig ut igjen :blush: Det så ut som et bombenedslag på rommet da vi var ferdige, hehe

Jaja, men heldigvis så er faren hennes veldig koselig og grei så tror ikke han går å tenker på dette hver gang han ser meg... Det var liksom første møte med meg, at jeg ligger der med dattera hans og jokker :!:

Lenke til kommentar

HAHA!! Så utrolig bra!

Har vel ikke hatt så mange morsomme hendelser i livet mitt..

Det verste var nok da jeg gikk i 6. klasse. Vi hadde "ute-dag" og skulle ut å ake i en bakke. Jeg følte meg ektremt kul med min nye racer. Så kom det en tanke inn i hodet mitt. "Hopp på den store brøytekanten der borte..Da er du kul da..

Så jeg tok fart og kjørte uttfor. vooooof! jeg fløy bortover i lufta og alt så ut til å gå bra. Så skulle jeg inn for landing. Støtet mot bakken kom, det ene beinet mitt gled bakover og jeg landet med huet inni rattet :( AUUU! Dunka huet inni rattet, rett over øyet faktisk.

Det hele endte med en enorm kul over hele øyet. Kunne ikke se på det før 2 uker senere. Alt var både blått, lilla og gult.

Ikke en koselig hendelse og jeg endte heller ikke opp med no mer "street cred" :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ok denne er ufattelig morsom;

En gang da jeg gikk på skolen kom en kompis bort til meg og spurte om jeg turte å hoppe ned fra det 10 meter høye stupebrettet som er i svømmehallen. Vi hadde svømming den dagen så det gikk greit. Jeg sa at jeg skulle prøve det. Jeg gikk da inn i svømmehallen og skiftet til badeklær. Jeg gikk da opp på stupebrettet for å se om jeg turte det. Jeg synes at det var velgid langt ned og jeg vurderte å droppe det da læreren sa at jeg måtte hoppe ellers så kom han og dyttet meg ned. Så sto jeg da der og grublet for meg selv. Så etter at jeg hadde fått summet meg selv sa kompisen min at jeg var en tiss dersom jeg ikke hoppet, og at han ville slå læreren rett i hodet dersom jeg ikke hoppet. Læreren godtok dette og begynte å oppmuntre meg til å hoppe. Jeg ble enda mer usikker på om jeg skulle gjøre dette eller ei. Jeg sto der og så ned på den enrome avstanden som jeg ikke forsto hvordan noen kunne overleve et fall på den avstanden. Jeg ville så gjerne hoppe men så så jeg at det bare var litt for høyt for meg, så jeg gikk ned og skiftet. Det hele endte med at ingenting skjedde.

Dette var en livs opplevelse:D

Lenke til kommentar

En gang da jeg gikk på skolen kom en kompis bort til meg og spurte om jeg turte å hoppe ned fra det 10 meter høye stupebrettet som er i svømmehallen. Vi hadde svømming den dagen så det gikk greit. Jeg sa at jeg skulle prøve det. Jeg gikk da inn i svømmehallen og skiftet til badeklær. Jeg gikk da opp på stupebrettet for å se om jeg turte det. Jeg synes at det var velgid langt ned og jeg vurderte å droppe det da læreren sa at jeg måtte hoppe ellers så kom han og dyttet meg ned. Så sto jeg da der og grublet for meg selv. Så etter at jeg hadde fått summet meg selv sa kompisen min at jeg var en tiss dersom jeg ikke hoppet, og at han ville slå læreren rett i hodet dersom jeg ikke hoppet. Læreren godtok dette og begynte å oppmuntre meg til å hoppe. Jeg ble enda mer usikker på om jeg skulle gjøre dette eller ei. Jeg sto der og så ned på den enrome avstanden som jeg ikke forsto hvordan noen kunne overleve et fall på den avstanden. Jeg ville så gjerne hoppe men så så jeg at det bare var litt for høyt for meg, så jeg gikk ned og skiftet. Det hele endte med at ingenting skjedde.

Lenke til kommentar

En gang da jeg gikk på skolen kom en kompis bort til meg og spurte om jeg turte å hoppe ned fra det 10 meter høye stupebrettet som er i svømmehallen. Vi hadde svømming den dagen så det gikk greit.  Jeg sa at jeg skulle prøve det. Jeg gikk da inn i svømmehallen og skiftet til badeklær. Jeg gikk da opp på stupebrettet for å se om jeg turte det. Jeg synes at det var velgid langt ned og jeg vurderte å droppe det da læreren sa at jeg måtte hoppe ellers så kom han og dyttet meg ned. Så sto jeg da der og grublet for meg selv. Så etter at jeg hadde fått summet meg selv sa kompisen min at jeg var en tiss dersom jeg ikke hoppet, og at han ville slå læreren rett i hodet dersom jeg ikke hoppet. Læreren godtok dette og begynte å oppmuntre meg til å hoppe. Jeg ble enda mer usikker på om jeg skulle gjøre dette eller ei. Jeg sto der og så ned på den enrome avstanden som jeg ikke forsto hvordan noen kunne overleve et fall på den avstanden. Jeg ville så gjerne hoppe men så så jeg at det bare var litt for høyt for meg, så jeg gikk ned og skiftet. Det hele endte med at ingenting skjedde.

5454126[/snapback]

ehm, enten så er den ikke morro, eller så har jeg dårlig smak/humor..

Lenke til kommentar

Julebruskongen: Hvis du mente det akkurat sånn jeg tok det, var den sinnsykt morsom :lol:

Oki, dette er en historie brorsan har fortalt (fra militæret). Jeg synes den er vannvittig morsom, siden jeg kjenner han... Litt bacground-info: Han har av og til en tendens til å lage hydraulikklyder når han beveger seg, som om det var en robot, right?

Han ble enig med en annen på brakka om å kappspise; om å gjøre å få i seg flest mulig brødskiver. Den som sluttet å spise eller kastet opp først tapte. Brorsan hadde ikke noe tro på seier i det hele tatt, for han andre spiser som en jævel. Men når de hadde spist 10-11 skiver, skulle brorsan legge en skive oppå en annen skive med Nugatti. Når han gjorde dette, lagde han den uberfete hydraulikklyden, hvorpå motstanderen fikk så sinnsykt lættiz at han kastet opp skiven han nettopp hadde spist, og brorsan vant konkurransen...

EID!

Lenke til kommentar

Min kjære mor var hos gynekologen i forrige uke. Der satt hun og mangen andre på vente-rommet. Til min mors gledelige overraskelse så hun at det sto en skål med snop på bordet. "Jippi" tenker min mor. Hun stikker hånden nedi og begynner å lete etter en passende drops med en farge som virker lovende. Ta hun omsider, etter lang og endeløs leting finner en, tar hun en opp og ser at alle ser på henne. Med et rart blikk. Min mor fortsetter å åpne droppsen, men rett før hun skal spise den, ser hun til sin store overraskelse at det er en kondom hun prøvde å spise..

:!: :D :!:

Dette skjedde i forrige uke! Hahahahahahahaha :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...