Gå til innhold

Del din(e) komiske historie(r) med oss andre!

Anbefalte innlegg

:!:

En gang tok jeg fergen over til Sotra, som er en øy utenfor Bergen. Jeg skulle kjøpe poteter på Spar-butikken, som var like ved endestasjonen til fergen. Kapteinen på båten spurte om jeg hadde penger, og da kom jeg på at jeg hadde glemt de hjemme. :!: :!: :!: :!:

5439675[/snapback]

Best so far. :!:

Jeg har en god en. Jeg har ganske så lik stemme til en venn av meg, og en gang da jeg var hjemme hos han så ringte telefonen mens han var på do, og jeg svarte, og det var faren. Faren trodde at jeg var sønnen, og begynte å fortelle om at jeg måtte huske å låse, og jeg sa "hold kjeften på deg din feite jævla homo", så lo jeg og la på, og sa til vennen min at jeg måtte hjem. Neste dag kom vennen min med blåveis og i dusjen i gymmen så jeg at han hadde blåmerker på ryggen og nakken. :!:

5440273[/snapback]

Var det ironi? Eller har dere sånn fine far/sønn forhold der du bor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En gang tok jeg fergen over til Sotra, som er en øy utenfor Bergen. Jeg skulle kjøpe poteter på Spar-butikken, som var like ved endestasjonen til fergen. Kapteinen på båten spurte om jeg hadde penger, og da kom jeg på at jeg hadde glemt de hjemme. :!: :!: :!: :!:

5439675[/snapback]

Jeg har en god en. Jeg har ganske så lik stemme til en venn av meg, og en gang da jeg var hjemme hos han så ringte telefonen mens han var på do, og jeg svarte, og det var faren. Faren trodde at jeg var sønnen, og begynte å fortelle om at jeg måtte huske å låse, og jeg sa "hold kjeften på deg din feite jævla homo", så lo jeg og la på, og sa til vennen min at jeg måtte hjem. Neste dag kom vennen min med blåveis og i dusjen i gymmen så jeg at han hadde blåmerker på ryggen og nakken. :!:

5440273[/snapback]

5440491[/snapback]

Han er fra Bergen da :roll:

Lenke til kommentar

5440273[/snapback]

LOL... Denne er den beste hittil..! Håper ikke den er sann da.. synd på han jævelen.

Lenke til kommentar

Masse dårlig her så jeg tror jeg må bidra med noe good stuff:

Først litt opplysninger: smetho og jeg bor sammen,

vi har vært sammen i over to år.

Mobilen min ringer og smetho tar den opp

og sier; "Det er de hjemme som ringer"

Før jeg får snudd meg så har han tatt telefon.

Følgende samtale utarter seg:

smetho: Hei

Pappa: Hei

smetho: Hvem er det?

Pappa: eehh.. Roy..

smetho: Hvem?

Pappa: faren til Mirann, samboeren din.

smetho: å ja... :blush: Mirann, det er telefon til deg.

Mirann: ja, jeg vet det :lol:

:lol:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Vært sammen i over 2 år sier du, og han vet ikke hva svigers heter:P Haha :!:

5440691[/snapback]

He he..tingen var at han av en eller annen grunn

trodde det var hans telefon!

Han har møtt pappa mange ganger, men han ble helt satt

ut da Roy ringte på "hans" mobil fra hjemmenummeret

:p

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

5439675[/snapback]

5440273[/snapback]

5440491[/snapback]

Ironi, nei. Det var bare totalpwnage. Faren er alkoholiker og sånt, tror ikke det er vanlig å slå ungen sin.

Lenke til kommentar
Komisk? :shrug:

5437956[/snapback]

trykk alt+f4 istedet for å komme med dumme komentarer du..

(helst ikke så mange poster med bare komentarer, kom heller med historier!)

5438078[/snapback]

F*** you! :p

Viste ikke var ctrl+f4 gjorde så måtte prøve. Vinuet lukket seg jo og jeg som hadde så mange faner oppe i Firefox, alt ble borte jo! :ohmy:

:tease:

Lenke til kommentar
Komisk? :shrug:

5437956[/snapback]

trykk alt+f4 istedet for å komme med dumme komentarer du..

(helst ikke så mange poster med bare komentarer, kom heller med historier!)

5438078[/snapback]

F*** you! :p

Viste ikke var ctrl+f4 gjorde så måtte prøve. Vinuet lukket seg jo og jeg som hadde så mange faner oppe i Firefox, alt ble borte jo! :ohmy:

:tease:

5441353[/snapback]

Beste så langt :p

Lenke til kommentar

Ekte Kjærlighet

En jente og en gutt kjørte på motorsykkel på veien i 90 km/t….

Jenta: Kan du kjøre litt saktere? Jeg er redd.

Gutt: Nei, det er gøy.

Jenta: Nei, det er det ikke. Vær så snill, det er skummelt.

Gutt: Så si du elsker meg.

Jenta: OK, jeg elsker deg. Kjør saktere nå!

Gutt: Gi meg en klem.

Jenta gir ham en klem

Gutt: Kan du ta hjelmen min og sette den på deg selv? Den plager meg.

I avisen neste dag:

En motorsykkel krasjet inn i en bygning fordi bremsene var ødelagt og ikke funket.

Sannheten er at halvveis nedover veien de kjørte, fant gutten ut at bremsene hans var ødelagt, men han ville ikke at jenta skulle vite noe. I stedet fikk han henne til å si hun elsket ham og få henne til å gi ham en klem en siste gang før han ba henne ta hjelmen hans og bruke den så hun overlevde selv om han visste han ville dø.

:love: :love: :love:

To personer satt på, bare den ene overlevde.

Lenke til kommentar

Skulle lage muffins en gang... Så har jeg ganske langt hår da så jeg klarte på en eller annen rar måte og få håret inn i miksmasteren. Så i stedet for å slå den av så kom jeg ani den "ekstra rask" knappen.. Lugget noe helt sykt! Mamma lo så hun grein... :blush:

Og visst noen lurte, vi kastet røren...

En annen gang , på avslutningen i 10 klarte jeg å lene meg over et starinlys. Hele håret mitt tok fyr og jeg måtte gå med sideskill i et halvt år! Ingen ville sitte ved siden av meg på bussen hjem, luktet så svidd hår ass.. :(

Jeg burde begynne å bli mer forsiktig , no som jeg tenker på det...

Lenke til kommentar

NÅ ska eg fortelle noke veldig morsomt!

slutten av skule åre! Tru det va i April

klokke va ca 15:00, eg la meg fordi eg var veldig trøtt osv

våkna klokke 20;00 men uheldigvis var det litt lys ute (snart sommar)

så eg trudde dt var om morningen.. eg såg bare lille systeren min og sa: keffro e ikkje du på skulen?. så gjekk eg ner ut døra å begynte å sykla

kom fram te skulen og såg meg rondt! så tenkte eg "FAEN EG E DOMME"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...