Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Har du vært med på en komisk ting som har skjedd ? noe som er morsomt osv. ? Skriv det her! Så andre kan få seg en latter! MERK! IKKE skriv f.eks: "Jeg mista en tallerken i bakken. Mamma ble sur. . ." Det må liksom være litt mer ;p Jeg kan selv starte: (selv om ikke alle synes det en morsomt, som f.eks JoachimR) Jeg var med på supportertur med Elverum håndball til Sandefjord.. Vi kom hjem ved 00:15 tiden på natten.. Mamma og Pappa sov, så jeg tenkte å skaffe meg skyss hjem.. Så er det en på laget som hadde kjørt traktor(ville heller ikke vekke sine foreldre). Så jeg tenkte jeg kunne få sitte på med han.. Jadda, det var greit.. Vi tuslet bort til traktoren og startet opp..Gikk litt dårlig i starten, men var tross alt -17 Grader.. Vi putret bortover mot shell, for han måtte ha diesel.. Stappet kortet i pumpa og skulle fylle.. Gikk ikke! Trykte på avbryt.. Fikk opp meldingen: "Kortet ditt er bevart av automaten, vennligst kontakt banken din neste virkedag! " omfg tenkte vi, og stappet i mitt kort..Njeh, kom fortsatt ingen diesel..Var visst tomt. Så vi startet traktoren igjen.. Vi kjørte mot nærmeste bensinstasjon med avgiftsfri diesel..Vi kom nøyaktig 250 meter før traktoren sa takk for seg! Vi stod der.. Tenkte, huff da..Ringe hjem? Vi prøvde det.. INGEN SVARTE! :S Såå. vi trasket i veg mot nærmeste stasjon..Ca. 1,5 km unna.. Når vi kom frem dit, fant vi noen tomme spyleveske kanner i en boks, skyllte de og fyllte på diesel.. Surret en Securitas bil rundt oss, lurte nok på hva vi dreiv med ved pumpa for avgiftsfri diesel..Men stoppet ikke.. (han kunne sikkert ha kjørt oss hjem!) Vi trasket bortover mot traktoren igjen, med 15 liter diesel i kanner, UTEN votter.. Med diesel på hendene. (det er kjempekaldt, da den skal holde seg i flytende form) Da vi omsider kom til traktoren fyllte vi på, og startet opp.. Kjørte over brua, og rett etter vi kom over stoppet den igjen.. Det sto vi en god stund.. Prøvde å ringe foreldrene våres 4-5 ganger til.. Ingen ting skjedde..Vi sto og småhoppet, prøvde å holde varmen i -17 grader uten lue,votter og hette Plutselig ringte telefonen.. Det var pappa! Mamma hadde vekket han og sa; "Jeg tror telefonen ringte??!?!" "Nei, da hadde vi hørt den" var svarte.. Men han hadde sjekket etterhvert, og den lå i kjelleren x] Men klokka 03:00 kom han og hentet oss! Han ble kvelden reddende engel! Vi har ute i utrolige 2 timer og 45 minutter! i -17 grader, uten lue og votter! Har du en bra historie ? fortell den! Endret 14. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hehe, kul historie. I går så var jeg skikkelig uheldig. Jeg mistet en tallerken i bakken, og mamma ble sur. Endret 14. januar 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hehe, kul historie. I går så var jeg skikkelig uheldig. Jeg mistet en tallerken i bakken, og mamma ble sur. 5438010[/snapback] Hvor sur da? Fikk du husarrest? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Spilte volleyball i gymmen på skolen en gang. Bli litt mye fjas og tulling. Han ene i klassen sko serve men så bestemte han seg for at det var mye gøyere å sparke ballen så hardt han kunne. Ballen føyk rett opp i taket, traff en jernstang eller noe i den duren og rikkosjetterte rett opp på tribune og traff vaskedama rett i skallen. Hele klassen lå langflate :!: Sikkert ikke morsom lesning for dere andre thou. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sikkert ikke morsom lesning for dere andre thou. 5438048[/snapback] Riktig antatt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Komisk? 5437956[/snapback] trykk alt+f4 istedet for å komme med dumme komentarer du.. (helst ikke så mange poster med bare komentarer, kom heller med historier!) Endret 14. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Tomat-Ulf: PMS i dag eller? Endret 14. januar 2006 av Øssa Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hehe, kul historie. I går så var jeg skikkelig uheldig. Jeg mistet en tallerken i bakken, og mamma ble sur. 5438010[/snapback] Hvor sur da? Fikk du husarrest? 5438026[/snapback] To måneders husarrest! Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jeg skulle tømme oppvaskmaskinen tidlig i desember en gang. Så jeg tømte den, da jeg var ferdig rydda jeg inn det som var skitent som stod på benken. Til slutt la jeg en plast stekespade i den øverste hylla i oppvaskmaskinen, jeg ante selfølgelig frd og ingen fare . Da jeg skulle dytte inn oppvaskmaskin skuffen som jeg hadde lagt stekespaden så kilte den seg mellom veggen og skuffen, dette endete med at den fløy rett i tryne på meg. Det resulterte i blåveis på det høyre øyet. Mange som trodde jeg var blitt slått ned, de fikk seg en god latter da jeg sa at jeg fikk en stekespade i tryne Endret 14. januar 2006 av sigurd90 Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hehe morsomme de som er posta hitil.. Kan fortelle om siste vinteren i 10 klasse da jeg sykla til skolen Det var klink is på fortauet til skolen og jeg og en venn tenkte vi skulle skremme noen av de som gikk i 6klasse når de skulle sykle hjem sånn at de trødde som faen og gikk rett på snørra, funka fader meg bra, og vi fikk sånn 10 kids til og tryne, men så kom min tur når jeg skulle sykle hjem da så glemte jeg meg heeeeeelt og totalt at veien var dekket med is og jeg begynner og trø på og KLASK! Der ligger jeg på bakken, alle de kidsa fikk en hvelfortjent latter.. What goes around comes around.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Bare jeg som ikke klarer å more meg her? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Bare jeg som ikke klarer å more meg her? 5439588[/snapback] Neh, du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Bare jeg som ikke klarer å more meg her? 5439588[/snapback] We are 2, i just saved the world! Får komme med en "komisk" jeg og da. Broren min løfta meg utav stolen når jeg var 7 år, slapp meg rett ned på gulvet(ca 1 meters høyde) jeg landa på en merkelig måte, som resulterte i 2 uker med et hode som var bøyd oppover, og jeg ikke klarte å få ned! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) :!: En gang tok jeg fergen over til Sotra, som er en øy utenfor Bergen. Jeg skulle kjøpe poteter på Spar-butikken, som var like ved endestasjonen til fergen. Kapteinen på båten spurte om jeg hadde penger, og da kom jeg på at jeg hadde glemt de hjemme. :!: :!: :!: :!: Endret 14. januar 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 :!: En gang tok jeg fergen over til Sotra, som er en øy utenfor Bergen. Jeg skulle kjøpe poteter på Spar-butikken, som var like ved endestasjonen til fergen. Kapteinen på båten spurte om jeg hadde penger, og da kom jeg på at jeg hadde glemt de hjemme. :!: :!: :!: :!: 5439675[/snapback] :!: :!: Dette resulterte i? at han aksta deg og bilen av? før dere kom til stoppet Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 :!: En gang tok jeg fergen over til Sotra, som er en øy utenfor Bergen. Jeg skulle kjøpe poteter på Spar-butikken, som var like ved endestasjonen til fergen. Kapteinen på båten spurte om jeg hadde penger, og da kom jeg på at jeg hadde glemt de hjemme. :!: :!: :!: :!: 5439675[/snapback] :!: :!: Dette resulterte i? at han aksta deg og bilen av? før dere kom til stoppet 5439688[/snapback] Nei, jeg måtte gå hjem igjen og hente de! :!: Uansett hadde jeg ikke bil med :lool: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Bare jeg som ikke klarer å more meg her? 5439588[/snapback] Neh, du er ikke den eneste. 5439614[/snapback] nej, stikk innom seinere da :o kanskje kommet noe morsomt for dere da! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 :!: En gang tok jeg fergen over til Sotra, som er en øy utenfor Bergen. Jeg skulle kjøpe poteter på Spar-butikken, som var like ved endestasjonen til fergen. Kapteinen på båten spurte om jeg hadde penger, og da kom jeg på at jeg hadde glemt de hjemme. :!: :!: :!: :!: 5439675[/snapback] Best so far. :!: Jeg har en god en. Jeg har ganske så lik stemme til en venn av meg, og en gang da jeg var hjemme hos han så ringte telefonen mens han var på do, og jeg svarte, og det var faren. Faren trodde at jeg var sønnen, og begynte å fortelle om at jeg måtte huske å låse, og jeg sa "hold kjeften på deg din feite jævla homo", så lo jeg og la på, og sa til vennen min at jeg måtte hjem. Neste dag kom vennen min med blåveis og i dusjen i gymmen så jeg at han hadde blåmerker på ryggen og nakken. :!: Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ser ikke akkuratt humoren i det å få kompisen sin slått av faren sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå