BigBirdy Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Hvilken skjermkort har best bilde kvalitet? Hvilken skjermkort yter best ? Hvilken skjermkort er bra til overklokking (må ikke være UTROLIG bra til overklokking) Hvilken skjermkort yter best i spill og vil yte bra i framtidlige spill ? Til slutt, Hvem skal jeg kjøpe Skjermkorte fra, Sapphire, HIS, POV, XTX ..osv.. ? Spiller for det meste Css og WoW , siden dataen jeg har nå ikke tåler de nyeste spillene... Har laget et oppsett: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=19181 Har ikke med Hk siden jeg ikke vet om jeg skal ha PCI Express eller CF Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Har lite å si hvem du kjøper ifra, men endel å spare på hvilke type merke du vil ha. anbefaler deg å finne det billigste 7800GT kortet, som per idag gir deg bang for the bucks. Netshop, SHG og databutikken har vel de billigste 7800GT kortene Lenke til kommentar
HKB77 Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 hei trenger skjermkort som er bra til HD videeo og nett surfing, noen som har tips til en grønn en Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Et hvilket som helst skjermkort. Hvorfor gjenoppliver du en tråd fra 2006? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 hei trenger skjermkort som er bra til HD videeo og nett surfing, noen som har tips til en grønn en Integrert skjermkort, om dette ikke finnes: Geforce 210 eller 520 HD 5450 eller 6450 Det billigste du finner er nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå