AT1S Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Skal selvfølgelig på TG06, har en kjempebra bærbar pc, men den skal ikke være med. Resten av den stasjonære er grei, 2.2 GHz AMD, 1GB ram, 220GB HDD osv, men skjermkortet er ikke helt på topp etter det en gang brant litt... Lurte da på om Hightech Excalibur Radeon X700 kommer til å dra WoW og andre spill som warcaft 3 osv... X700 takk for all hjelp jeg får :!: Endret 14. januar 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 X700 vil nok klare å dra WOW med nokså ok eyecandy slått på ja. Spillet er ikke så aldeles grafikk krevende, men 1gig ram er et must for dette spillet.WC3/TFT vil du kunne dra med letthet. Hvor mye tenkte du å bruke på skjermkort da og er det Pci-e/Agp du er ute etter? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg skal bare bruke det på TG06, så jeg tenkte meg ikke så mye penger, kanskje litt med HDD plass istedenfor... Men det må være AAGP, og det MÅ dra wow og wc3... Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg skal bare bruke det på TG06, så jeg tenkte meg ikke så mye penger, kanskje litt med HDD plass istedenfor... Men det må være AAGP, og det MÅ dra wow og wc3... 5437772[/snapback] Tror et 6600GT vil være et mye bedre valg da dette kortet er en del bedre enn et x700 kort, og som ikke koster allverden. https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg er horde, og her er hva jeg synes om Alliance.De er små (childish n00bish-shit-cry-face ^^ ), de er frekke, der er dumme, de eier ingen respekt, ser de lvl 1 horde og de er 10 lvl 60, så er det førstemann til å ganke livskiten ut av den stakkars jævelen... Er vel kanskje bra for dem at de for seg noen kills, og er sikkert også mange horde`S som driver med det samme, men for meg synes jeg det er teit at de kommer og dreper alt de kan se. Hvis jeg skulle drept noe måtte det vært pga at jeg fikk noen honor for det, men alliance er ikke smarte nok til å tenke slik. Hvis de ser en myye lavere lvl en dem selv og klarer å banke driten ut av stakkaren, da juble de, for da er de jo så vannvitige gode, ikke sant?? ^^ Grunnen til at jeg valgte horde er fordi folk er mye mer , hva skal man si, voksne? Man oppfører seg bedre, er sikkert snillere også, og så klart, du kan sjekke alle statestikker, horde`s er mye mye bedre når det kommer til skillz. Vi bruker hue, de bruker mor. Når de dør whiner dem sikkert til de får en is av foreldrene sine ^^ 5438964[/snapback] Jeg skal bare bruke det på TG06, så jeg tenkte meg ikke så mye penger, kanskje litt med HDD plass istedenfor... Men det må være AAGP, og det MÅ dra wow og wc3... 5437772[/snapback] Tror et 6600GT vil være et mye bedre valg da dette kortet er en del bedre enn et x700 kort, og som ikke koster allverden. https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k 5440209[/snapback] Saker er at jeg allerede har bestillt, kortet skal bare brukes på TG06, so jeg tror det er bra, men det jeg faktisk spurte om var ikke et anna kort, men om det drar wow og wc3 Lenke til kommentar
hainz Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jepp, det kortet duger bra. Til wc3 er det overkill og tviler på at du får noe særlig framerate drop på WoW, bare kanskje av og til når du flyr eller mega PVP raids eller zerging. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg er horde, og her er hva jeg synes om Alliance.De er små (childish n00bish-shit-cry-face ^^ ), de er frekke, der er dumme, de eier ingen respekt, ser de lvl 1 horde og de er 10 lvl 60, så er det førstemann til å ganke livskiten ut av den stakkars jævelen... Er vel kanskje bra for dem at de for seg noen kills, og er sikkert også mange horde`S som driver med det samme, men for meg synes jeg det er teit at de kommer og dreper alt de kan se. Hvis jeg skulle drept noe måtte det vært pga at jeg fikk noen honor for det, men alliance er ikke smarte nok til å tenke slik. Hvis de ser en myye lavere lvl en dem selv og klarer å banke driten ut av stakkaren, da juble de, for da er de jo så vannvitige gode, ikke sant?? ^^ Grunnen til at jeg valgte horde er fordi folk er mye mer , hva skal man si, voksne? Man oppfører seg bedre, er sikkert snillere også, og så klart, du kan sjekke alle statestikker, horde`s er mye mye bedre når det kommer til skillz. Vi bruker hue, de bruker mor. Når de dør whiner dem sikkert til de får en is av foreldrene sine ^^ 5438964[/snapback] Jeg skal bare bruke det på TG06, så jeg tenkte meg ikke så mye penger, kanskje litt med HDD plass istedenfor... Men det må være AAGP, og det MÅ dra wow og wc3... 5437772[/snapback] Tror et 6600GT vil være et mye bedre valg da dette kortet er en del bedre enn et x700 kort, og som ikke koster allverden. https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k 5440209[/snapback] Saker er at jeg allerede har bestillt, kortet skal bare brukes på TG06, so jeg tror det er bra, men det jeg faktisk spurte om var ikke et anna kort, men om det drar wow og wc3 5440906[/snapback] Hva er det du egentlig quoter til i starten her? Og ja som sagt kortet ditt vil duge i både wow og tft som sagt Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Hehe, si det, skulle egentlig være i et anna innlegg, men pytt pytt... Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Jeg kjenner mange som har radeon 9600 pro som drar wow lett, og det kortet er dårligere enn x700, så du klarer nok lett å dra de spilla! Endret 15. januar 2006 av ScatexX Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 bror min har en fujistu siemens laptop med 1gb ram, pentium m 1.73 og X700 128mb og han drar wow uten problemer i 1024x768 medium eller high. synes det ser ganske pent ut jeg hvertfall så tror nok det kortet duger greit. men spørs om ikke 6600GT er et bedre kjøp. tror jeg har sett det nede i 11-1200kr. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Har jo allerede skrevet tidligere på en annen post lengre oppfor at et 6600GT vil være et bedre kjøp =) men fyren har jo kjøpt X700 så da er det out of the question Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Ja det er allerede kjøpt, men har ikke kommet i posten ennå... Og det med broren dins bærbare, det er greit, men det er ganske stor forskjell på mobile og vanlig... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 ja men forskjellen er vel at bærbar utgaven er svakere, så da er vel det bare et godt tegn ? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 ja men forskjellen er vel at bærbar utgaven er svakere, så da er vel det bare et godt tegn ? 5445797[/snapback] Riktig Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg er glad jeg valgte X700 kortet... det hadde iceQ kjøling... les: http://www.hisdigital.com/html/iceq_promo.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå