Pålarn Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei. Jeg hadde noe problemer med dataen, så jeg tok av den Jumperen på hovedkortet, og satte den inn igjen etter 50 sek. (akkurat som manualen beskrev) Jeg starta deretter dataen, og nå fungerte det meste Men, så kommer det en melding: "Disk boot failed, install system disk and press enter" Så fant jeg frem noen gamle disketter, men faen, de ville ikke formateres. Error: "Windows Could not formate the disk" Er det noen annen måte å boote den på? Kan jeg bruke CD? Hovedkortet er ett Abit KD7 Ønsker raskt svar. MVH Pål.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Du kan godt boote fra cd, med for eksempel windows-cden eller Ultimate Boot CD. Siden du har nullstillt BIOSen kan det være lurt å velge "setup defaults" i BIOS. Det virker som maskinen ikke finner harddiskene. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg