Spragleknas Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Se selv; https://prisguiden.no/fritekst_sok....r5&search=S%F8k Endret 14. januar 2006 av Okay Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 wow...DRØYT! men 25kr må vel vær feil? nesten for billig Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Da er det jo ypperlig at tjenester som Prisguiden finnes, slik at det er mulig å kjøpe der det er billigst Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 litt off topic... Trengte meg ny lader til mitt digitalkamera. Prisguiden ebay Kan kjøpe den i norge for 476kr UTEN porto, eller fra hongkong for 170kr porto INKLUDERT. På ebay så får jeg med 2 batterier på kjøpet... Sykt? Skal bli kjekt og teste kvaliteten på made in china greiene Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 litt off topic...Trengte meg ny lader til mitt digitalkamera. Prisguiden ebay Kan kjøpe den i norge for 476kr UTEN porto, eller fra hongkong for 170kr porto INKLUDERT. På ebay så får jeg med 2 batterier på kjøpet... Sykt? Skal bli kjekt og teste kvaliteten på made in china greiene 5437674[/snapback] Tror nok kvaliteten ikke er så rævva i og med at 90% av elektronikk enten stammer ifra østen da Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 det der går igjen over hele linja et annet exempel er x850 xt man kan få et til 2000,. eller 4500,-. men % messig er jo det du linket til helt sykt. tror ikke vi kan prise HW.no nokk med den jobben de gjør med prisguiden, keep up the good work Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 litt off topic...Trengte meg ny lader til mitt digitalkamera. Prisguiden ebay Kan kjøpe den i norge for 476kr UTEN porto, eller fra hongkong for 170kr porto INKLUDERT. På ebay så får jeg med 2 batterier på kjøpet... Sykt? Skal bli kjekt og teste kvaliteten på made in china greiene 5437674[/snapback] Har kjøpt masse digitalkamerabatterier på ebay. Fungerer som bare det. Kjekt å ha en 3-4 stykker i bakhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå