anaconda Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Leste om det i donald. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har også hørt om det, men jeg tror ikke det har kommet ennå... eller har deT? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 http://www.laser-keyboard.com/ Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Det er ingen norske nettbutikker som selger dette? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ville likt å se noen bruke det til å spille FPS... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 hehe, det skulle blitt en prøvelse Visste ikke engang at det var kommet ut. Men selv stiller jeg meg tvilende til dette, kan bli litt vanskelig å venne seg til, og dessuten er det ett spørsmål ved hor "treffsikkert" dette er. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Så egentlig ut som en kjekk sak å bruke. Dog foretrekker jeg laptop-tastatur selv, og ikke minst så var det litt vel dyrt føler jeg. ~ 1200 kun for et tastatur er nok litt mye. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg like vanlige tastatur best jeg, de som man må trykke litt lenger ned på lissom Tror ikke jeg hadde klart det om jeg bare skulle slå på ett bord lissom Hadde fått blemmer på fingertuppene... jeg trykker kanskje litt hardt av og til ^^ Lenke til kommentar
Seian Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Kan være kjekk til de som liker å denge løs på tastaturet. Endret 14. januar 2006 av Seian Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 hehe, ser får meg man blir skutt i CS eller noe, blir lissom ikke samme følelsen når man skal kaste tastaturet i veggen eller noe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det tastaturet er vel bare en kuriositet, kanskje kjekt i biler osv.! Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det tastaturet er vel bare en kuriositet, kanskje kjekt i biler osv.! 5440138[/snapback] Trodde dette var glimrende for PDAer jeg. Forutsatt at denne laser-projektøren er mindre enn enn et vanlig-sammenleggbart-PDA-tastatur, og et det projiserte tastaturet er større... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Høres ikke ut som noe for meg. Jeg trenger de små forhøyningene på F og J tasten for å kunne skrive touch, og det regner jeg med at en projektør ikke klarer Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Lim to små tapebiter på bordet, og du er i mål! Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Kjekt for folk som er flinke til å søle cola på tastaturet, men jeg liker følelsen av å trykke ned knapper, samt tryggheta av merket på f og j, Laptop tastatur er dog best Tro når HW.no testen av dette kommer ? Endret 15. januar 2006 av krage83 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, skal bli spennende å se hvordan dette fungerer i praksis. Vil forøvrig tippe en eventuell test vil dukke opp på amobil.no, siden dette tastaturet så vidt jeg har forstått er ment til bruk sammen med bærbare enheter som mobiltelefoner, PDA osv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, skal bli spennende å se hvordan dette fungerer i praksis. Vil forøvrig tippe en eventuell test vil dukke opp på amobil.no, siden dette tastaturet så vidt jeg har forstått er ment til bruk sammen med bærbare enheter som mobiltelefoner, PDA osv. 5442036[/snapback] Et blikk på siden linker til sier at det funker på alt. - Personal digital assistants - Cellular telephones - Laptops - Tablet PCs - Space saving computers - Clean rooms - Industrial environments - Test Equipment - Sterile and medical environments - Transport (Air, Rail, Automotive) Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Et blikk på siden linker til sier at det funker på alt. 5442222[/snapback] Ja, det var ikke helt sånn ment. Det jeg mente var at det trolig vil være mest naturlig å teste tastaturet hos amobil.no, siden tastaturet typisk sett er ment for bærbare/mobile enheter, det er i allefall slik jeg oppfatter dette tastaturet. Men for all del, det kan for den saks skyld godt testes på hardware.no, siden det tross alt er datarelatert. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) thinkgeek selger det. Koster flesk. EDIT: Solgte... Fant det ikke nå iallefall Endret 15. januar 2006 av Gromit Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 thinkgeek selger det. Koster flesk. EDIT: Solgte... Fant det ikke nå iallefall 5442987[/snapback] Hvor? Ser det ingen steder der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå