Gå til innhold

Kjøpe virtuelt tastatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg like vanlige tastatur best jeg, de som man må trykke litt lenger ned på lissom :p

Tror ikke jeg hadde klart det om jeg bare skulle slå på ett bord lissom :p Hadde fått blemmer på fingertuppene... jeg trykker kanskje litt hardt av og til ^^

Lenke til kommentar
Det tastaturet er vel bare en kuriositet, kanskje kjekt i biler osv.!

5440138[/snapback]

Trodde dette var glimrende for PDAer jeg. Forutsatt at denne laser-projektøren er mindre enn enn et vanlig-sammenleggbart-PDA-tastatur, og et det projiserte tastaturet er større...

Lenke til kommentar

Kjekt for folk som er flinke til å søle cola på tastaturet, men jeg liker følelsen av å trykke ned knapper, samt tryggheta av merket på f og j, :)

Laptop tastatur er dog best :)

Tro når HW.no testen av dette kommer ?

Endret av krage83
Lenke til kommentar

Ja, skal bli spennende å se hvordan dette fungerer i praksis. Vil forøvrig tippe en eventuell test vil dukke opp på amobil.no, siden dette tastaturet så vidt jeg har forstått er ment til bruk sammen med bærbare enheter som mobiltelefoner, PDA osv.

Lenke til kommentar
Ja, skal bli spennende å se hvordan dette fungerer i praksis. Vil forøvrig tippe en eventuell test vil dukke opp på amobil.no, siden dette tastaturet så vidt jeg har forstått er ment til bruk sammen med bærbare enheter som mobiltelefoner, PDA osv.

5442036[/snapback]

Et blikk på siden linker til sier at det funker på alt.

- Personal digital assistants

- Cellular telephones

- Laptops

- Tablet PCs

- Space saving computers

- Clean rooms

- Industrial environments

- Test Equipment

- Sterile and medical environments

- Transport (Air, Rail, Automotive)

Lenke til kommentar
Et blikk på siden linker til sier at det funker på alt.

5442222[/snapback]

Ja, det var ikke helt sånn ment. Det jeg mente var at det trolig vil være mest naturlig å teste tastaturet hos amobil.no, siden tastaturet typisk sett er ment for bærbare/mobile enheter, det er i allefall slik jeg oppfatter dette tastaturet. Men for all del, det kan for den saks skyld godt testes på hardware.no, siden det tross alt er datarelatert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...