Billy Bob Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har laget et regneark som inneholder tabeller for en elektrotavle jeg holder på å bygge. Regnearket skal følge med som dokumentasjon. Noen som har et tips om hva jeg bør gjøre om den skal bli mer oversiktlig? På forhånd takk. Rune Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg synes egentlig den så veldig oversiktlig, men jeg har prøvd å øke intrykket enda litt med litt forskjellig småpirk. O-kolonnen er formatert litt forskjellig i tre forskjellige eksemplarer, og personlig synes jeg den midterste ble mest behagelig (men du må selvfølgelig velge den du mener ser best ut). tabell.zip Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hvilket program er det du bruker til å se filen. Ikke zip, men .sxc? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Synes faktisk at forandringene hjalp, likte den i midten best. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå