LupeN- Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 hei. er ikke sikker på om dette er rette plassen og poste denne, så visst den ligger i feil katogori vennligst flytt den. takk. Jeg har en pc med en ødelagt win2k innstalasjon, så jeg skal innstalere ett nytt operativ system på den(win xp). Så jeg legger i xp cd'n og den søker etter "boot from cd" som vanlig, men problemet er at den ikke vil boote fra cd'n. har testet xp cd'n i en annen maskin, og den funket som den skulle. noen som vet hva jeg kan gjøre for å innstalere xp på denne maskinen ? på forhånd takk.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 En mulighet er å kjøre installasjonen fra floppy. Tror det tar 6 disketter. http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg prøvde innstallasjonsdiskettene til xp en gang, og det gikk fint. (jeg lastet ned fra M$) Sjekk innstillingene i BIOS om BOOT-rekkefølgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå