>Jonas< Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Noen som veit om et Bit Torrent program som er bra? Bruker Bit Torrent, men syns det går forferdelig tregt.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 At det går treigt har lite med programmet å gjøre, det har med seeds, eller med din konfigurasjon/linje/firewall. Dessuten om du er ute etter ett nytt program så sier du "torrent program" ikke bit torrent program, ettersom bittorent er ett eget program. Lenke til kommentar
George Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg bruker både Azureus og BitComet . Vet ikke om noe av disse kommer til å gjøre downloadinga di så særlig mye raskere, det kommer helt an på hva du skal downloade og hvor langt unna dem er .. de du skal downloade fra.... i tillegg til hvordan du har skrudd på evnt. router og firewall. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg bruker Azureus å synes det funker utmerket. Liker dette programmet bedre enn f.eks ABC. Er oversiktlig og greit. En ting som også er snedig er hvis du har en sesong du skal laste ned, kan du selv bestemme hvilke episoder du vil den skal laste ned. Praktisk Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Du finner mange svar ved et søk. Finner sikkert mange svar i "Bittorrent Super Client"-tråden. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Dessuten om du er ute etter ett nytt program så sier du "torrent program" ikke bit torrent program, ettersom bittorent er ett eget program. Feil, bittorrent er navnet på protokollen. Et "torrent program" kan være noe som f.eks kun lager en tracker, eller manipulerer en eksisterende torrent. Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 µtorrent er min favoritt, bare 115 KB, men utrolig god Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 µtorrent er min favoritt, bare 115 KB, men utrolig god 5437471[/snapback] What he said? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg og stemmer på µTorrent. Azerus er andrevalget om ikke µTorrent av en eller annen grunn faller i smak. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Azureus er min favoritt grunnet at en kan konfigureres til alt mulig, og lett organiserer saker og ing når du har masse torrents kjørende samtidig. Men... hastighet får du ikke noe merkbar endring på ved å bytte torrent klient. Får du dårlgi hastighet så er det av en av 2 grunner: 1) Det er nesten ingen som seeder/leecher på torrenten eller 2) Du har ikke riktig åpnet porter i ruter, som gjør at du kjører i passive mode. Da får du lusen hastighet... -Stigma Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg bruker selv Azureus, og jeg har ikke testet noe annet etter at jeg prøvde det for første gang helt i starten av prosjektet. Farten er utmerket etter at jeg har konfigurert routeren for det, samtidig som de forskjellige innstillingsmulighetene gjør at man kan fikse småting etterhvert for å forbedre kvaliteten. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 HVordan får jeg åpnet porter da? Og hva kan det forsake hvis jeg gjør det? Jeg fikk bedre resultater med Azureus enn med Bit Torrent.. Veit dere noe om hvordan jeg får satt opp Dedicaded Server til CS 1.6? er dette samme porten jeg må bruke da? Som jeg bruker i torrent programmene? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Dett hører inn under programvare og ikke hardware. Stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg