shtaian Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 jeg fikk i posten i dag et ABIT AV8 3rd eye. jeg skulle installere sammen med amd 64 3000+ 2x512 twinmos pc3200, 120gb hd og radeon 9200 agp. når jeg skulle starte opp pcen fikk jeg feilmld. 0.2. og det kommer ikke opp noe skjermbilde. jeg kan jo ikke flashe siden jeg ikke ser noe, så jeg lurer på om noen vet hva som skal gjøres? svært hyggelig hvis noen kunne hjelpe Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) jeg kan jo ikke flashe siden jeg ikke ser noe, så jeg lurer på om noen vet hva som skal gjøres? svært hyggelig hvis noen kunne hjelpe 5437105[/snapback] Hei, Vil anbefale at du sjekker hele installationen igen. Dvs sjekker om ram-brikker og grafikkort sitter rigtigt monteret og diverse strømkabler er monteret. Desuten bør du sjekke, om der er bøyet nogen pinne på CPU'en (kan lett ske). Edit\ Vet ikke hva feilmld 0.2 betyr på ditt hovedkort :-( Mvh Kimmer Endret 14. januar 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå