sindre2 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sliter litt med å finne en trådløs mus som passer mine behov: - Trådløs - Skal brukes til vanlig arbeid (ikke spilling) - Ikke for stor i hånda - Presis - Godt utseende (liker dette utseende, helst sort) - Helst mange knappemuligheter - Bra responstid . Brukbar ergonomi - Dockingstasjon er en fordel (hvis ikke god batterileetid) - Maks 500 ,- Hvis noen kan hjelpe meg litt på gang med noen tips så hadde det vært til utrolig stor hjelp Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20227 Anbefales.. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Takk for tipset, Taz! Har faktisk sett på den selv og synes den ser utrolig bra ut i forhold til prisen. Jeg leser at den er oppladdbar. Hvil det si at det følger med en dockingstasjon eller noe? Noen andre forslag? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ja,det følger med dockingstasjon .Batteriet er innebygget i musa. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Bare vær litt obs på at du bør stikke innom en butikk som har denne musen først... Du bør nesten holde i den før du bestemmer deg.... Jeg kjøpte denne musen for en tid tilbake... du kan få den nesten gratis av meg viss du vil.. Jeg holdt på å bli gal av den, og jeg brukte den sikkert max 2 dager før jeg kjøpte meg en ny...... ikke på grunn av at den var dårlig på noe vis, men på grunn av måten jeg måtte holde den... Mange skryter denne musen opp i skyene, men smaken er som baken.. noen elsker den, og noen hater den.. jeg tilhører siste kategori... Edit: skriveleif er sjef.. Endret 14. januar 2006 av HeAtHeN Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Må bli enten MX1000 eller G7 hvis du går et par hundrelapper opp i pris. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Må bli enten MX1000 eller G7 hvis du går et par hundrelapper opp i pris. 5437492[/snapback] Jeg vil annbefale G7 i hvertfall... Du kan jo trykke her for å se flash video av Logitech® G7 Laser Cordless Mouse Ser nå ganske kul ut også da... Men enda viktigere.... du holder den anderledes enn MX1000 musen. EDIT: Den flash filmen fungerte jo ikke lenger da.. det er jo typisk.... Endret 14. januar 2006 av HeAtHeN Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Logitech G7 blir nok for dyr for meg, desverre. Blir nok så jeg tar meg en tur i butikken og tester forskjellige muser. Selv den beste og dyreste musen kan være feil til hånden min har jeg funnet ut, og blir dermed blir den ubrukelig. Tror nok det er det smarteste... Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 ............ Blir nok så jeg tar meg en tur i butikken og tester forskjellige muser. Selv den beste og dyreste musen kan være feil til hånden min har jeg funnet ut, og blir dermed blir den ubrukelig. Tror nok det er det smarteste... 5437681[/snapback] det har du nok helt rett i...... ta deg en tur på Elkjøp eller noe.. der har de en del liggende fremme, som du kan ta og føle på... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 njeh, ikke så mange elkjøp som har mus oppe vel ? de fleste spaceworld jeg har vært i har hvertfall det. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 njeh, ikke så mange elkjøp som har mus oppe vel ? de fleste spaceworld jeg har vært i har hvertfall det. 5437958[/snapback] Tja.. vi kan jo starte en ny tråd...... "hvor bør jeg gå for å prøve kjøre en mus...." hiiihihihihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå