lOvebakken Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Da var kabinettet i hus og montert. Er veldig fornøyd. Stilrent og enkelt kabinett uten masse bling bling. KJEMPEGOD kjøling i forhold til mitt gamle litt slitne aopen kabinett uten andre vifter enn psu. Tempen sank med 15 grader både på cpu og inne i kassa! Og det er bare med front vifta gående. Har nemlig et problem med at jeg bare har to strømuttak til vifter på hk(en til cpu-vifte og en til en sys fan) noen som vet hvordan jeg skal få koblet til den siste vifta? Er det f.eks mulig å få tak i en overgang fra 3pin til 4 pin (har flere små 4 pin på psu) og isåfall hvordan får jeg disse til å ha 12v spenning? andre muligheter for å få koblet til vifta som skal blåse ut bak? Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Da var kabinettet i hus og montert. Er veldig fornøyd. Stilrent og enkelt kabinett uten masse bling bling. KJEMPEGOD kjøling i forhold til mitt gamle litt slitne aopen kabinett uten andre vifter enn psu. Tempen sank med 15 grader både på cpu og inne i kassa! Og det er bare med front vifta gående. Har nemlig et problem med at jeg bare har to strømuttak til vifter på hk(en til cpu-vifte og en til en sys fan) noen som vet hvordan jeg skal få koblet til den siste vifta? Er det f.eks mulig å få tak i en overgang fra 3pin til 4 pin (har flere små 4 pin på psu) og isåfall hvordan får jeg disse til å ha 12v spenning? andre muligheter for å få koblet til vifta som skal blåse ut bak? 5486290[/snapback] Får vel tak i en sånn splitter på 3pin-uttak også så du får plass til 2stk vifter... Lenke til kommentar
lOvebakken Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Da var kabinettet i hus og montert. Er veldig fornøyd. Stilrent og enkelt kabinett uten masse bling bling. KJEMPEGOD kjøling i forhold til mitt gamle litt slitne aopen kabinett uten andre vifter enn psu. Tempen sank med 15 grader både på cpu og inne i kassa! Og det er bare med front vifta gående. Har nemlig et problem med at jeg bare har to strømuttak til vifter på hk(en til cpu-vifte og en til en sys fan) noen som vet hvordan jeg skal få koblet til den siste vifta? Er det f.eks mulig å få tak i en overgang fra 3pin til 4 pin (har flere små 4 pin på psu) og isåfall hvordan får jeg disse til å ha 12v spenning? andre muligheter for å få koblet til vifta som skal blåse ut bak? 5486290[/snapback] Får vel tak i en sånn splitter på 3pin-uttak også så du får plass til 2stk vifter... 5486399[/snapback] hvor får jeg kjøpt sånn splitter? PS: bilder litt forsinket pga kameratrøbbel (må muligens tas med mobil) Endret 23. januar 2006 av lOvebakken Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Får vel tak i en sånn splitter på 3pin-uttak også så du får plass til 2stk vifter... 5486399[/snapback] hvor får jeg kjøpt sånn splitter? 5487100[/snapback] Vet ikke helt.. Men er ganske sikker på at man får tak i det Lenke til kommentar
lOvebakken Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) noen bilder fra kabinettet (flere kommer senere men kameraet har tatt kvelden så disse er i litt dårlig mobil-kvalitet) Endret 26. januar 2006 av lOvebakken Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Lian-Li er så elsk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Fulgte ikke fronten med eller? ^^, Lenke til kommentar
lOvebakken Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Fulgte ikke fronten med eller? ^^, 5498722[/snapback] tror ikke denne siden liker bitmap bilder... prøver å legge inn flere, men de kommer ikke opp... Endret 26. januar 2006 av lOvebakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå