Gå til innhold

Skal kjøpe nytt kabinett

Anbefalte innlegg

Da var kabinettet i hus og montert. Er veldig fornøyd. :D Stilrent og enkelt kabinett uten masse bling bling. KJEMPEGOD kjøling i forhold til mitt gamle litt slitne aopen kabinett uten andre vifter enn psu. Tempen sank med 15 grader både på cpu og inne i kassa! Og det er bare med front vifta gående.

Har nemlig et problem med at jeg bare har to strømuttak til vifter på hk(en til cpu-vifte og en til en sys fan) noen som vet hvordan jeg skal få koblet til den siste vifta? :(

Er det f.eks mulig å få tak i en overgang fra 3pin til 4 pin (har flere små 4 pin på psu) og isåfall hvordan får jeg disse til å ha 12v spenning?

andre muligheter for å få koblet til vifta som skal blåse ut bak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var kabinettet i hus og montert. Er veldig fornøyd. :D  Stilrent og enkelt kabinett uten masse bling bling. KJEMPEGOD kjøling i forhold til mitt gamle litt slitne aopen kabinett uten andre vifter enn psu. Tempen sank med 15 grader både på cpu og inne i kassa! Og det er bare med front vifta gående.

Har nemlig et problem med at jeg bare har to strømuttak til vifter på hk(en til cpu-vifte og en til en sys fan) noen som vet hvordan jeg skal få koblet til den siste vifta? :(

Er det f.eks mulig å få tak i en overgang fra 3pin til 4 pin (har flere små 4 pin på psu) og isåfall hvordan får jeg disse til å ha 12v spenning?

5486290[/snapback]

Får vel tak i en sånn splitter på 3pin-uttak også så du får plass til 2stk vifter...

Lenke til kommentar
Da var kabinettet i hus og montert. Er veldig fornøyd. :D  Stilrent og enkelt kabinett uten masse bling bling. KJEMPEGOD kjøling i forhold til mitt gamle litt slitne aopen kabinett uten andre vifter enn psu. Tempen sank med 15 grader både på cpu og inne i kassa! Og det er bare med front vifta gående.

5486290[/snapback]

Får vel tak i en sånn splitter på 3pin-uttak også så du får plass til 2stk vifter...

5486399[/snapback]

hvor får jeg kjøpt sånn splitter?

PS: bilder litt forsinket pga kameratrøbbel (må muligens tas med mobil)

Endret av lOvebakken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...