Straydog Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Noen som har i vært i Praha nylig, som kan dele en rapport både over utvalg og prisnivå? Er mest interessert i om de har gode priser på merkeklær (les: Volcom, Billabong, Quiksilver, Ripcurl, O'neill, Rusty) som ellers koster skjorta her hjemme, men også når det gjelder sko og elektriske artikler. Noen?? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Var i Praha tre uker etter høstferien. Må si at det faktisk er veldig billig der, men kan ikke si jeg fant noen av de merkene du nevnte. Hvis du ikke er så bundet til akkurat de merkeklærne så vil du finne at både prisen og utvalget er veldig bra. Prisen er foresten jevnt over lav på alt nedi der. Var ute på byen en kveld der og betalte aldri mer enn 7NOK for en halvliter med godt tsjekkisk øl. Drinker, som jeg er mest fan av, koster ca. 20NOK. Maten var også billig. Bestilte med forrett, hovedrett med MYE mat, pluss dessert og trippel brus. Kom på den nette sum av 85NOK Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg var i Praha i fjor vår, og prisene var meget bra. fant plagg som ville kostet 700 kr her til land, som kostet 299 der nede(står norsk, dansk, svensk osv pris på mange plagg) Det var en butikk ved rådhuset i byen, som het NewYorker(stort bygg, 5 etasjer), som jeg i allefall er 100% sikker på førte i allefall Quiksilver av de merkene du nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå