torstein_a Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei.. Har flimmer i CS når jeg går over røykgranat og noen ganger da jeg ser inn i vegg. Noen som vet om innstillinger som må skiftes, drivere etc? Har nVida Geforce FX5500... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ja forsøk med andre skjermkortdrivere. Lenke til kommentar
torstein_a Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Ingen fler forslag? Lenke til kommentar
torstein_a Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Har funnet ut at det ikke blir flimmer når jeg ikke har skrudd av vertical sync...Altså når vertical sync styres av programvare... Kan noen hjelpe meg med å få 100 fps i CS slik at vertical sync er på eller no... Lenke til kommentar
torstein_a Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 60 FPS:..er ikke bra! se over Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Såfremt du ikke spiller med 100Hz på skjermen er det mye mer behagelig å spille med v_sync på. Har du CRT-skjerm så kan du åpne "Games" vinduet i Steam, høyreklikke på CS-ikonet og velge "Properties", deretter velger du "Set launch options". Der inne skriver du "-freq 100", da får du 100Hz. Du kan også skrive inn -noforcemaccel og -noforcemparms. Husk å ha mellomrom mellom disse commandene, men ikke forran den første commanden og ikke etter den siste, da funker de nemlig ikke. Hvis CS-vinduet nå blir en liten firkant på skjermen så må du sette ned oppløsningen i CS. For mer tips og info ---> Catch-Gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå