Gå til innhold

Ratt til flere konsoller

frenetic

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et ratt / pedalsett til PS2'en min - og da virker det som om valget er greit. Men så har samboern XBOX med et par greie bilspill som jeg ikke har på PS2, og som er morsomme å koble av med innimellom. Hittil har jeg bare funnet ett ratt (fra Joytech) som funker på både PS2 og XBOX - og det ser ganske kjipt ut. Er det noen som har erfaring med Joytech-rattet? Og er det noen som vet om andre ratt som går på begge konsollene?

Hvis jeg ikke finner noen går jeg naturligvis for DFP :cool:

[edit]: jeg vet at dette har vært diskutert tidligere, men da var det ingen som visste noe om Joytech-rattet - har noen prøvd det?

Endret av frenetic
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter et ratt / pedalsett til PS2'en min - og da virker det som om valget er greit. Men så har samboern XBOX med et par greie bilspill som jeg ikke har på PS2, og som er morsomme å koble av med innimellom. Hittil har jeg bare funnet ett ratt (fra Joytech) som funker på både PS2 og XBOX - og det ser ganske kjipt ut. Er det noen som har erfaring med Joytech-rattet? Og er det noen som vet om andre ratt som går på begge konsollene?

Hvis jeg ikke finner noen går jeg naturligvis for DFP  :cool:

[edit]: jeg vet at dette har vært diskutert tidligere, men da var det ingen som visste noe om Joytech-rattet - har noen prøvd det?

5436903[/snapback]

Jeg bestilte Joytech-rattet fra amazon.co.uk, og det kostet med såvidt i overkant av 700kr, INKLUDERT PORTO!

Jeg er svært fornøyd med rattet, BORTSETT fra dette problemet:

http://www.x6.no/supportforum.php?showtopic=33991

Kommer til å lage en lignende tråd i dette forumet...

Lenke til kommentar

Jeg har ett som heter... Speedtech 4in1 tror jeg.

Det er iallefall Speedtech så har laga det, det passer på PC/PS2/Xbox/GC.

Ratt, pedaler og gir.

Kjempe fornøyd med det jeg, kjøpte det på en nettbutikk som holdt til i Kristiansand..

Gamezone eller.noe? Husker ikke da det er over 2 år siden jeg kjøpte det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...