frenetic Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jeg leter etter et ratt / pedalsett til PS2'en min - og da virker det som om valget er greit. Men så har samboern XBOX med et par greie bilspill som jeg ikke har på PS2, og som er morsomme å koble av med innimellom. Hittil har jeg bare funnet ett ratt (fra Joytech) som funker på både PS2 og XBOX - og det ser ganske kjipt ut. Er det noen som har erfaring med Joytech-rattet? Og er det noen som vet om andre ratt som går på begge konsollene? Hvis jeg ikke finner noen går jeg naturligvis for DFP [edit]: jeg vet at dette har vært diskutert tidligere, men da var det ingen som visste noe om Joytech-rattet - har noen prøvd det? Endret 14. januar 2006 av frenetic Lenke til kommentar
danespen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg leter etter et ratt / pedalsett til PS2'en min - og da virker det som om valget er greit. Men så har samboern XBOX med et par greie bilspill som jeg ikke har på PS2, og som er morsomme å koble av med innimellom. Hittil har jeg bare funnet ett ratt (fra Joytech) som funker på både PS2 og XBOX - og det ser ganske kjipt ut. Er det noen som har erfaring med Joytech-rattet? Og er det noen som vet om andre ratt som går på begge konsollene? Hvis jeg ikke finner noen går jeg naturligvis for DFP [edit]: jeg vet at dette har vært diskutert tidligere, men da var det ingen som visste noe om Joytech-rattet - har noen prøvd det? 5436903[/snapback] Jeg bestilte Joytech-rattet fra amazon.co.uk, og det kostet med såvidt i overkant av 700kr, INKLUDERT PORTO! Jeg er svært fornøyd med rattet, BORTSETT fra dette problemet: http://www.x6.no/supportforum.php?showtopic=33991 Kommer til å lage en lignende tråd i dette forumet... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg har ett som heter... Speedtech 4in1 tror jeg. Det er iallefall Speedtech så har laga det, det passer på PC/PS2/Xbox/GC. Ratt, pedaler og gir. Kjempe fornøyd med det jeg, kjøpte det på en nettbutikk som holdt til i Kristiansand.. Gamezone eller.noe? Husker ikke da det er over 2 år siden jeg kjøpte det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå