Mixy Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 HEisann, ettersom hovedkortet mitt har tatt kvelden er jeg på leting etter nytt. Dumpet over Asus P4C800 deluxe, og lurer på om dette er bra til overklokking, eller generelt bra i det hele tatt? Vurderer å kjøpe dette, men jeg vil ikke kjøpe feil lissom Fungerer det med resten av speccsa mine? se siggen min. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Hvis det er et P4C800-E Deluxe, så er det et av de beste kortene til overklokking Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Du sier det ja Og hvordan passer det kortet til mine speccs? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Du sier det ja Og hvordan passer det kortet til mine speccs? 5437165[/snapback] Hei, Hvis grafikkortet er AGP - da har du et bra oppsett ;-) Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Har ett ganske bra tilbud på det kortet skjønner du... så jeg får se, litt kjipt å kjøpe det da, så finner jeg ut at det ikke var hovedkortet det var noe galt med lissom Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Dette kortet er demovar, og mangler "Drivere, kabler,brackets,manual,IO shield + +" Står det, kan dette bli ett problem, hva er brackets og IO shield? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 Asus P4C800-DLX kommer vel til å gå over i historien som et av de beste hovedkortene som noen gang har vært laget. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Dette kortet er demovar, og mangler "Drivere, kabler,brackets,manual,IO shield + +" Står det, kan dette bli ett problem, hva er brackets og IO shield? 5437432[/snapback] Hei, I/O shield er liten plate, der dekker rundt alle tilkoplingerne (mus/tastatur, USB osv) på 'bagsiden' av hovedkortet. Den er ofte unik for hovedkortet (lay-out på HK varierer) og kan være noget vanskelig å få tak i. Brackets kan f.eks være xtra set med USB-porter, som monteres i en ledig 'åbning' i kabbinettet ved PCI slottene, og koples med ledning til en kontakt på hovedkortet. @ Lord_Linus: Hvis man ser bort fra ASUS P2B-serien (med BX440 chipset) - da har du sikkert rett Mvh Kimmer Endret 16. januar 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Dette kortet er demovar, og mangler "Drivere, kabler,brackets,manual,IO shield + +" Står det, kan dette bli ett problem, hva er brackets og IO shield? 5437432[/snapback] De fleste webshopper har nok en og annen bakplate liggende løst, så hvis du spør rundt så kan det sikkert være du kan få tak i en. Bakplaten bør du ha, kan bli et problem med støv og slikt hvis du kjører uten. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Heisann! Kan også anbefale Abit IC7-Max3 hovedkortet til ditt oppsett. Det er uten tvil et av de beste hovdekortene til s478 sammens med P4C800-E Deluxe! Spesiellt med tanke på overklokking. Jeg har samme CPU som deg og Max3 HK! Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Heisann! Kan også anbefale Abit IC7-Max3 hovedkortet til ditt oppsett. Det er uten tvil et av de beste hovdekortene til s478 sammens med P4C800-E Deluxe! Spesiellt med tanke på overklokking. Jeg har samme CPU som deg og Max3 HK! 5445986[/snapback] Hei, Tilslutter mig dette Jeg har begge de hovedkort (se profil) og helder lite gran til MAX3 mht overklokking. Mvh Kimmer Endret 16. januar 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå