Gå til innhold

Merkelige itbutikken...

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en canon s520 blekkskriver fra itbutikken som var billigst på akkurat den skriveren. Får e-post om at ordren er bekreftet:

*

Vi har mottatt bekreftelsen på din ordre.

Hvis varene ikke ligger på lager, blir de bestilt hos vår leverandør klokken 12.00 førstkommende hverdag.

Mvh.

ITbutikken AS

*

Hvilken lykke tenkte jo jeg. Litt senere får jeg en ny e-post:

*

Vi har fått inn en vare som du har bestilt. Varen det gjelder er:

BJC-S520

Med vennlig hilsen

ITbutikken A/S

*

Etterpå kommer denne e-posten:

*

Vi er nå klare til å sende følgende vare®:

Varenavn :CANON BJC-S520

Antall :1

Enhetspris :1.534,-

Totalt :1.534,-

*

"OK, da vel alt greit", tenkte jeg.

Etterpå fikk jeg ikke flere meldinger fra ITbutikken.

jeg forsøkte å spore opp pakken min, og da kom dette opp:

Sending/kollinummer: XXXXXXXXXXXX (fjernet av meg)

Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte sendingsnummeret.

Sjekk om sendingsnummeret er riktig inntastet. Dersom nummeret er riktig, ta kontakt med

nærmeste bedriftspakkesenter, eventuellt innleveringssted.

-----------------------------------------------------

Nå har det gått 6 dager fra ordren ble bekreftet.

Hva skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-10 22:55, steinih skrev:

Regner med at grunnen til at du ikke får noen treff på pakkespor er at pakken blir sendt fra Danmark!?? og kanskje ikke har kommet til Norge enda? Men dette blir rein tipping fra min side..

/steinih :smile:

Det er sannsynligvis grunnen til at det gikk et par dager før mmin pakke var tilgjengelig på nettspor, i alle fall. Det er sikkert slik at de ikke sender pakker enkeltvis fra DK og de derfor ikke kommer opp på Postdanmarks sider, for så å bli registrert her først når de ankommer postterminalen. Blatti. Men at det skal ta 6 dager er drøyt (var det ikke det det var snakk om opprinnelig?).

Nå håper jeg bare Posten får levert ut pakken i dag, selv om de først skal ha fått den i morges klokken 6. He. Så blir det brenner på meg, liksom.

Lenke til kommentar

Japp, hadde samme problemet, pakken min ble sendt 09.09.02, men jeg så ingen ting på sporingen helt til i dag (12.09.02), nå står det den er innlevert.

Sendte en mail for 2 dager siden og spurte hvorfor jeg ikke så pakken min på sporingen, de svarte det var fordi pakken ikke hadde kommet til norge:)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-12 11:19, Jolle99 skrev:

Foresten, dere kan jo kanskje se om den dukker opp her:

søk der hvis den ikke kommer opp på det norske søket... hadde vært interressant og vite om det funker...

Jeg prøvde altså i går, og da bar det ingen frukter. Ei heller ikke i dag. Men det kan jo hende det ble sendt som del av en større forsendelse, siden ITButikken sannsynligvis sender en gang for dagen. Da er det jo dumt om de må registrere alle småpakkene på hvert sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...