Runar Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Mulig dette er feil forum. Hvis det er så beklager jeg. Jeg lurer på om noen vet hvor det er mulig å få tak i musikkvideoen til Kaizers Orchestra's "Knekker deg til sist"? Takker for alle tips. Mvh Runar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Må da være noen av forumets 81130 medlemmer som vet om denne videoen? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Beklager, Gyn3r, jeg har ikke peiling, og det har tydeligvis ikke noen av forumets 81165 medlemmer heller. Synd, jeg skulle gjerne likt å sett den selv. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Skal høre med en i klassa, så han hadde den på skola. Poster her hvis jeg finner det ut. Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 oooh... Jeg er også interessert i den! Fet video! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Sendte deg tidligere PM om det. Du kan bare prøve på diverse bit-torrent sider. Har forresten sendt (fan-)post til kaizers for å prøve å få tak i den videoen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Noe nytt på denne fronten? Noen som har den? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Har den på macen på skola, har bare ikke husket å laste den opp enda. Skal fikse det i morra. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det er bare å kjøpe Maestro limited tour edition det. Der er videoen med. Evt vente til slutten av mars/begynnelsen av april når DVD-en deres kommer ut. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har Maestro, så jeg vet ikke om jeg gidder å kjøpe en cd til for å få bonus-discen... Satser på dvd'en. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Har lasta den opp nå. Kan bli lastet ned fra: Endret 20. januar 2010 av Runar Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tusen hjertelig. Genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå