xD^^ Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hallo! Jeg sitter nå hos faren min, innlogget i Ubuntu. Har med meg pcen min. Vanligvis bruker jeg LCD, men her har vi CRT-skjerm. Problemet er at frekvensinstillingen i win er for høy. Jeg har prøvd å gå inn i sikkerhetsmodus ved å trykke F8 under oppstart, men når jeg kommer inn i instillingene så finner ikke pcen skjermen, ikke skjermkortet heller. Hva kan gjøres? Problem løst. Trykket F8 når win bootet, og aktiverte noe. Endret 14. januar 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
bojo2 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hallo!Jeg sitter nå hos faren min, innlogget i Ubuntu. Har med meg pcen min. Vanligvis bruker jeg LCD, men her har vi CRT-skjerm. Problemet er at frekvensinstillingen i win er for høy. Jeg har prøvd å gå inn i sikkerhetsmodus ved å trykke F8 under oppstart, men når jeg kommer inn i instillingene så finner ikke pcen skjermen, ikke skjermkortet heller. Hva kan gjøres? Problem løst. Trykket F8 når win bootet, og aktiverte noe. 5436740[/snapback] Redigert da problemet er løst. Så ikke den røde linja før jeg trykka send post. Endret 14. januar 2006 av bojo2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå