Gå til innhold

Diskusjon Av FotoBlader

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig foretrekker jeg et engelskspråklig blad som heter "Digital Photography User". Har et par-tre utgaver av dette som er kjøpt for en stund siden. Det er ganske dyrt og selges ikke over alt, men jeg har kjøpt mine for ca 135,- på ARK. Bladet inneholder ikke så mye tester og sånn, men mye av fototeknikk, portofolier og råd fra dyktige fotografer og 1/3 av bladet er viet til bilderedigering (mest med photoshop og paint shop pro). Hver utgave tar for seg et spesielt emneområde, jeg har f.eks. "Black & White" og "Portraits". Greit blad å lese flere ganger, men krever at du forstår engelsk noenlunde.

Følg linken til bladet her: Digital Photo User

Der kan du også få se innholdsfortegnelsen for siste nummer..

Bladet anbefales varmt :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
:hrm: Happy nå??

Egentlig ikke. Du har fortsatt to "foto blad" i innlegget ditt, i tillegg til en "natur fotograf". Dessuten skal vel "norsk" være med liten bokstav?

Tenkte du å abbonnere på et blad? Hvis ikke er jo utvalget begrenset av din lokale kiosk, som kanskje har Fotografi, et par engelskspråklige blader og kanskje tyske ColorFoto. Hvis du da ikke har en bedre Narvesen i nærheten, da.. Uansett er det ikke mange norske blader...

Vet at dette er i 2006 men kunne ikke dy meg. abbonnere? er det ikke en b for mye der? om du skal pirke på andre så er det litt lurt å dobbeltsjekke seg selv også. sorry :whistle: måtte bare

Lenke til kommentar
Vet at dette er i 2006 men kunne ikke dy meg. abbonnere? er det ikke en b for mye der? om du skal pirke på andre så er det litt lurt å dobbeltsjekke seg selv også. sorry måtte bare

Eller du kunne lest hele tråden selv, og sett at dette allerede er pirket på. Så hadde man sluppet å bumpe en 2 år gammel tråd ;)

Lenke til kommentar
Vet at dette er i 2006 men kunne ikke dy meg. abbonnere? er det ikke en b for mye der? om du skal pirke på andre så er det litt lurt å dobbeltsjekke seg selv også. sorry måtte bare

Eller du kunne lest hele tråden selv, og sett at dette allerede er pirket på. Så hadde man sluppet å bumpe en 2 år gammel tråd ;)

Selvsagt kunne jeg det, måtte bare si ifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...