Wubbable Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg her et A8N SLi kort (ikke deluxe eller premium)... Problemet er at viften, altså chipset viften, bråker av og til som et UVÆR.... Går det an å sette på en bedre vifte eller en slags kjøleribbe, uten at garantien går vekk..? Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Såvidt jeg vet vil all fikling på hardware bryte garantien, så sant du ikke kan få butikken du kjøpte HK i til å ordne det for deg. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 er bare og bytte den vifta med en passiv zalman kjőler, hvis det blir noe problemer er det bare og sette pá gammel vifta og spille dumm tror de fleste av oss sitter pá modifiserte chipsett vifte. LINK HER Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Var akkurat den jeg hadde tenkt meg Hehe, og hvis noe blir ødelagt, så "har jeg aldri hørt om Zalman ZM-NB47J" Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Denne da: http://ebox.no/catalog/product_info.php/cP...roducts_id/6776 Er den bedre enn Zalman sin ?? Og passer den med A8N SLi ? Og hvordan i huleste monterer man den.. Ser ikke sånne ting på siden som Zalman sin har.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) det er utrolig enkelt og skifte vifta. den er klipset på så du må på baksiden av kortet for og løsne. tror eneste måten og ødelegge på er og miste kortet under prosessen eller noe har ingen erfaring med den andre kjøleren, den er nok bedre siden den har vifte. jeg har aldri hatt noen problemer med min passive kjøler. Endret 14. januar 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Er det absolutt, 100%, totalt nødvendig å gå på baksiden av kortet? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 absolutt oppdaterte posten over Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Mailet komplett.no, de sa at garantien ikke ble borte selv om jeg byttet viften Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Mailet komplett.no, de sa at garantien ikke ble borte selv om jeg byttet viften 5446181[/snapback] det var da posetivt... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Sist jeg kontaktet komplett fikk jeg beskjed om at garantien falt bort ved bytte av viften, mulig dette har forandret seg? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Jepp, tydeligvis Er jo bare bra det da, så kan man bytte ut det skrapet som allerede er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå