glad Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Matrox diamodmax plus9 120 gb når jeg setter i strøm kontakten hører jeg en svak surring ikke noe mer og når jeg setter den på sata porten så blir den ikke funnet i bios Endret 19. januar 2006 av glad Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hm, litt vanskelig sprog du hadde, men jeg forstår det slik at bios ikke finner sata-disken din. Hvis du hører summe-lyd, så tyder det nå iallefall på at HD'en får strøm. Hva skjer om du setter harddisken din i en annen maskin? Funker det da? Jeg har hørt historier om harddisker som ikke har blitt funnet av bios før biosen ble oppdatert. Lenke til kommentar
glad Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 skal prøve den i en annen maskin når mitt nye hk fra komplett kommer i posten Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har du installert SATA driverne da? Lenke til kommentar
glad Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 ja, det har jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå