Kjell Fisk Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 når eg skal skrive noe på photoshop så er det ikkje muligt fordi det kommer opp ein boks som sier at scratch disk er full... Hva er problemet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 scratchdisk er vel der photoshop legger alle andreinger den gjør og tmp filer så jeg antar at disken blir full under bruk. Sjekk hvor mye ledig plass du har på diskene når meldingen kommer i min datamaskin så ser du fort ut hvilken disk photoshop bruker. Har du mer ledig plass på en annen kan du jo be photoshop lagre den på en annen, det gjøres i preferences->scratch disk eller noe hvis jeg ikke husker feil. evt kan du droppe undofuksjonen og se om det hjelper, men det er jo sabla upraktiskt til tider =) Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 En løsning "der og da" er å velge "Purge" i menyen. Da kan du slette history og fjerne undo funksjonen. Når du fortsetter arbeidet så kan du maks gå tilbake til arbeidet ditt til der du brukte purge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå