mandela Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 ser bra ut med 8MB buffer, eller er samsung crap? jeg skal kjøpe cd brenner i sort utførelse, alternativt plextor, 400 spenn dyrere, og det er ikke så lenge til dvd-brennere er allmannseie vel, så hvorfor bruke mer penger på cd-brenner enn nødvendig? kommentarer? http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=10...462b8a7eb1a9107 Lenke til kommentar
larseko Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du får også svarte deksel til Liteon-brennerne. Sjekk http://www.itbutikken.no. Jeg har selv bestilt en 40(48)x/12x/48x til 493 (retail), og mot noen kroner får man med sort frontdeksel. Denne har i alle fall fått god omtale på hardware.no og kan brenne det meste. Samsung vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det finnes flere brennere i sort utførelse, bl.a. AOpen og Lite-On. Lite-On 48/12/48 har i hvert fall jeg meget god erfaring med. 40/12/48 versjonen som er oppgraderbar til 48/12/48 koster ikke mer enn 480 kroner + 41 kroner for sort frontdeksel. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 er det noen andre enn itbutikken som fører liteon brennere? har ikke så veldig lyst til å kjøpe hos itbutikken Lenke til kommentar
dnort Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 22:20, heraldo skrev:er det noen andre enn itbutikken som fører liteon brennere? har ikke så veldig lyst til å kjøpe hos itbutikken Det er ITButikken som er billigst på Lite-On, men Databutikken og Absolutt Data selger også Lite-On. Hvis du sjekker Prisguiden så finner du enda flere nettbutikker som selger Lite-On. Jeg kjøpte min cd-brenner fra ITButikken, og har bare hatt gode erfaringer med denne nettbutikken. [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-09-10 22:39 ] Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 har sett de andre butikkene, men kun itbutikken har det sorte dekselet, jeg tror jeg går for den, har du noen tips til tester av denne brenneren? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 og forresten, hvordan lager du slike linker til nettsidene uten å lime inn hele adressa? Lenke til kommentar
dnort Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Følgende nettsider fant jeg i farten som har testet Lite-On brenneren: [*] Cnet [*] PC Abusers [*] Hardware.no Du finner mange flere tester med et lite søk på Google Her kan du lese om hvordan du legger inn linker her på forumet. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 tusen takk for all hjelpen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå