AOe Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei Jeg skal kjøpe en BenQ PB6240 prosjektor på tilbud hos netshop oslo. JEg ser at dem ikke har varen inne på lager, men på fjernlager. Poenget er at tilbudet trolig går ut i morgen... Jeg lurer rett og slett på om jeg får tilbudet selv om tilbudet går ut før de får varen? Noen som har peiling?? PS: på forhånd takk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) du kan jo ringe og spørre, men du burde da kunne stikke bort og betale og så vente på at den kommer fra fjernlageret. går vel også ann å bestille fra netshoposlo.no, men kan ikke se prosjektoren der, prosjektoren har iallefall samme pris på begge netshops webshapper Endret 14. januar 2006 av Admin'c Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Selvfølgelig får du produktet. Bare bestill i vei du Endret 14. januar 2006 av cremaster Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei Jeg skal kjøpe en BenQ PB6240 prosjektor på tilbud hos netshop oslo. JEg ser at dem ikke har varen inne på lager, men på fjernlager. Poenget er at tilbudet trolig går ut i morgen... Jeg lurer rett og slett på om jeg får tilbudet selv om tilbudet går ut før de får varen? Noen som har peiling?? PS: på forhånd takk 5436561[/snapback] At varen er på fjernlager betyr vanligvis at den er på lager på netshop i sandefjord. Bare å bestille varen til tilbudspris, så blir den bestillt inn til oslo så kan du hente den regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå