911 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jeg slo på pc i dag, og ble fortvilt over at min 200gig hdd var rett og slett tom for filer, og som informasjon stod det 185gig free. Jeg lurer på om det er noe måte man kan redde disse filene på, de er veldig viktige for meg. Det er mange hundre timers skole arbeid med redigering av filmer både fra skolen og familien. Spesielt er det et skole prosjekt som skal leveres snart, og som jeg har brukt ti tals av timer på. Jeg setter utrolig stor pris på hjelp... Tusen hjertelig takk for hjelpen. Endret 14. januar 2006 av 911 Lenke til kommentar
bojo2 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg slo på pc i dag, og ble fortvilt over at min 200gig hdd var rett og slett tom for filer, og som informasjon stod det 185gig free. Jeg lurer på om det er noe måte man kan redde disse filene på, de er veldig viktige for meg. Det er mange hundre timers skole arbeid med redigering av filmer både fra skolen og familien. Spesielt er det et skole prosjekt som skal leveres snart, og som jeg har brukt ti tals av timer på. Jeg setter utrolig stor pris på hjelp... Tusen hjertelig takk for hjelpen. 5436547[/snapback] Det finnes forskjellige hd-recovery programmer, har selv brukt slikt med hell for noen år siden. Husker desverre ikke navnet på programmet men er sikkert kommet noe bedre siden da. Google-søk: http://www.google.no/search?q=hd+recovery&...:en-US:official Lenke til kommentar
911 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) prøver nå getdataback etter å ha søkt litt info på forumet (tar meg 24 timer å scanne hele hdd), er bare redd for at jeg ikke klarer å redde disse informasjonene som er blitt borte Er det noen som har brukt den før som kan hjelpe meg, med en litten guid? Endret 14. januar 2006 av 911 Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Fikk samme problem selv i dag Har en del bilder på den disken... Noen som vet av et programm som funker ? Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Prøvde getdataback sjøl når eg fikk samme problem ei tid tilbake, og det funker veldig bra. Problemet er at programmet koster penger, men om dei data du har mista er veldig viktig for deg, så er vel ikkje det noke problem. Men søk litt på google og sjå om du finner et gratis program, det finst nok sikkert ein heil del. Lykke til! Lenke til kommentar
911 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Siden getdataback ikke klarer å hente store filer (det klarte ikke jeg), så lurte jeg derfor om noen vet om andre prog, som kan gjøre det? Endret 17. januar 2006 av 911 Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vel du har jo noe som heter DataRecovery Som er gratis og bruke Og fikk en 6 på Itpro Link: http://tokiwa.tomato.ne.jp/EN/DataRecovery_EN.zip Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Trenger du hjelp med Reocver/Restore av ødelagt harddisk, kontakt meg! Endret 18. januar 2006 av Stian12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå