asad Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Har lasta ned en slik fil, men får ikke åpnet den... Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Takk, men den åpnet ikke filene..bare sjekket at de var i orden, ??? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ja... det er liksom poenget med sfv-filer - at man sjekker at alle filene er korrekte, og at ingen mangler. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Men hvis jeg da har et program, delt opp i sfv filer.Hvordan skal jeg få pakket det opp sånn at jeg kan bruke programmet?? Lenke til kommentar
Keyzer Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Bruk Windows Commander. Trenger bare og kjøre filen som en vanlig exe fil Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 En sfv fil inneholder ingen data. Det er en filtype for å sjekke at andre filer er i orden, og at det ikke mangler noen deler. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 00:13, asad skrev:Men hvis jeg da har et program, delt opp i sfv filer.Hvordan skal jeg få pakket det opp sånn at jeg kan bruke programmet?? SFV-filer er ikke data. Dessuten følger det med kun 1 sfv-fil for hver mappe (som regel). Det du gjør er å kjøre sfv-filen (med f.eks. quicksfv) og sjekker om alle de andre komprimerte filene er korrekte og at de er der. Deretter pakker du ut filene med WinZip, WinRar, eller hva det nå enn er de er pakket med. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 ok, den ène filen er sfv, de andre er flt tror jeg..gir dette noen mening? takk for alle svarene hittil Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hmm.... sikker på at du ikke har 1 stk. .rar, og mange .r01, r02, r03 osv. ? Lenke til kommentar
Heia Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Vanligvis er det et rar arkiv som det følger med en SFV fil, dette er en fil som brukes av forskjellige , ja SFV programmer for å sjekke at arkivet er i orden...Du kan åpne denne SFV fila med en text editor, eller Notepad, da finner du i headeren til SFV fila hvilket av de forskjellige SFV program som har blitt brukt til å lage denne eller disse SFV filene du har..Men hadde jeg vært deg, hadde jeg vært litt forsiktig hvis du har lastet ned en "haug" med SFV filer, da er de enten renama eller noe, ikke vet jeg...Jeg hadde ihvertfall virussjekka de nøye.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 den ene filen er sfv , og de andre heter flt-1 ,2,3 o.s.v. det funket ikke med winzip... Lenke til kommentar
bird Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg må bare si at dette lukter ulovlig programvare. :wink: flt = fairlight (warez-gruppe) (de bruker winrar 3.0 til sine "utgivelser" eller releases om du vil.) Det kan du laste ned fra http://www.rarlabs.com. [ Denne Melding var redigert av: bird på 2002-09-11 00:42 ] Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du må slå på visingen av hele filnavnet (det som står etter . feks .exe eller .rar). I XP går du inn på My Computer - Tools - Folder Options - View og fjærner haka fra "Hide extensions for known file types". Da vil du kunne se hvilke filer du har. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Takker alle for nyttige svar! Lenke til kommentar
Heia Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Warez eller ikke... Heter filene flt-xxx.001 002 osv, er det et Winrararkiv, da åper du arkivet med å "åpne i" (winrar) og start med fil 001.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå