Caddy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg er nokså sikker på at jeg kommer drassende med en W800i hjem i dag. Jeg vil gjerne ha over alt av telefonnr, bilder, mms osv. fra min gamle k700i... Hvordan gjøres dette enklest mulig? Ting ligger jo på telefonminnet... Husker jeg skreiv inn alt i et Excel dokument da jeg byttet fra 3310->3510i... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har du infrarød/ bluetooth/ kabel til mobil og pc, så er vel det den enkleste måten. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Du kan jo overføre direkte alle numrene og bildene som er tilknyttet kontateke dine via blåtann. Gå inn under avansert eller noe, så finner du det. Enkleste sak i verden! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Takker! Funket helt topp. tok litt tid å overføre, men gikk seg til over natta Nå er det bare å vente på at netcom abonementet trer i kraft... :S (ca 2 uker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå