gtirally Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Kan noen fortelle meg hvordan eg kan klare å få opp igjen hadisken min på xboxen min.. Den er modifisert, å har ein western digital harddisk på 200 gb. å denne hardisken er låst, Er det noen som har ide hva eg kan gjøre? Endret 14. januar 2006 av gtirally Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvis biosen fungerer bra kan du brenne ei CD eller DVD (kommer ann på hvilken DVD leser det er i Xboxen) som inneholder boXplorer og Evo-X eller et annet dash som du vil ha. Når du da starter Xboxen med cd/dvden inni, vil den kjøre boXplorer (dette må du ordne selv) og da kan du kopiere dasbordet ditt til C: Hvis du har slettet hele hardisken og fjernet partisjonene må du ha et annet program som partisjonerer harddisken. Kommer ikke på navnet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Slayer evox auto installer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Slayer evox auto installer 5438381[/snapback] Hjemmesida: http://slayer.xbox-scene.com/ Men du må laste ned den på en luguber torrent side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå