dimdal Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei, Besilte igår ved 2-tiden endel hardware, som jeg på telefon med Kompletts selger ble garantert at skulle være klart til å hentes ved Kompletts henteautomat i Sandefjord idag (Lørdag). Jeg spurte tilogmed 2 ganger om det var garantert at jeg kunne hente idag, og ja det ble jeg forsikret om. Idag sitter jeg uten å ha fått noe melding med PIN, hverken SMS eller e-mail som det sto beskrevet på Kompletts sider om henting. En annen ting er at jeg får heller ikke logget inn, fordi jeg kom i skade for å ikke eksportere alle mails fra en maskin jeg formaterte, hvor deriblant passordet til Komplett.no kontoen min lå. "Ikke noe problem" tenkte jeg, og trykket på "Glemt passord?", men etter 18 timer har jeg ennå ikke fått noen mail med passordet mitt. Sendte derfor en mail til [email protected] om problemet, men ingen svar. Jeg forstår jo at det ikke er noen på supportavdeling i helgene, men jeg sitter jo her med skjegget i postkassa da, da jeg ble garantert at jeg kunne hente den idag, og det står tilogmed på siden at det er 4 timers leveringstid dersom du bestiller mellom 11-14 på Lørdag. (Merk at jeg bestilte på fredag). Jeg har ikke noen mulighet til å dra å hente den på en Mandag, eller noen annen ukedag, og det står også at "varen må hentes innen 22 timer fra du har fått PIN-kode", så jeg har jo et stort problem hvis ikke jeg får meldingen idag. Spørsmålet mitt er egentlig som følger; Har komplett problemer med å sende ut beskjeder som dette for tida, siden jeg ikke heller har fått passordet sendt ut? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 komplett har vært ekstremt trege med mailer i det siste i allefall, men sms aner jeg ikke hvordan er. merket det sist jeg bestilte noe. som regel får man jo ordrebekreftelsen og angrefristkjema omtrent samtidig som man trykker på fullfør på bestillingen, men denne gangen tok det plutselig mange timer før de kom... men at det har tatt Så lang tid sm i ditt tilfelle hørtes nå litt rart ut da syns jeg. men kan du ikke ringe og si det som det er da? så kanskje de kan gi deg PIN over tlf? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har forsøkt å ringe, men får bare en automatisk telefonsvarer som opplyser om at det ikke er åpent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå