Gå til innhold

Skjermkort til HTPC, merk: støysvakt!

Tandstad

Anbefalte innlegg

Er interessert i synspunkt på korleis støynivået er på eit randon 7800gt med zalman vga-kjøler. Er dette noko for bruk i htpc? Skal hovedsakleg bruke htpcen som dvd-avspelar, men vil også ha muligheita til å fyre opp nyare spel i 720p.

Korta eg he vurdert er:

7800gt med zalman-kjøler(ca. 3000 inkl kjøler. tatt med i vurdering pga ytelse)

6600 gt(ca. 1500. tatt med i vurdering pga. utan vifte)

x1600xt silencer(ca. 1900. tatt med i vurdering pga. utan vifte, men ati sine kort er generelt dårlegare på videoprosessering)

Her er det er mest sannsynleg kjem til å kjøpe:

7800gt med COD2

Zalman kjøler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, eg skulle ikkje skrive radeon, men random.

Ja eg veit 7800 gt gruser begge desse korta, det viser også prisen, men eg tenker mykje på støynivået. Eg vil ikkje ha eit 40dB kort i min htpc, noko som testar antyder at 7800 gt ligg på. Men eg veit ikkje kva nivå zalman-kjølaren ligg på.

Søkte litt på zalman-kjølaren på google, fann at støynivået ligg mellom 18.5 og 28.5 dB. Dette skulle vel vere ok også for ein htpc.

Endret av Tandstad
Lenke til kommentar

Har selv 7800GT med Zalman i en HTPC (nVidia refferanse kort)

Med Zalman på lydløs merker jeg ingenting...

Jeg bruker Zalman VF700-Cu

Edit: Referansekjøleren til 7800GT er ganske stille etter driveren er lastet inn, men Zalman er mye mer stille... :)

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar

Hehe, bestilte det 7800gt-kortet med COD2, og zalman-kjøleren tidlegare idag. Men er denne kjølaren bedre? Klarer den å halde temperaturen på 7800 på eit greit nivå? Er jo veldig fristande å avbestille zalman sidan denne er passiv da :p

Lenke til kommentar

Må nesten avbestille kjøleren og bestille den andre ikveld, så treng råd fort.

-Berre halde fast bestillinga på 7800gt med zalman-kjøler, eller

-Halde fast bestillinga på 7800gt, avbestille zalman og bestille thermaltake?

Dette skal stå i eit thermaltake mozart medialab, så det er ikkje ubregrensa plass inni der, men held det fortsatt med passiv kjøling?

Endret av Tandstad
Lenke til kommentar

tror du bare skal gå for den zalman, jeg kan ikke garantere at den passive holder ting kaldt nok. dessuten er den SVÆR :yes:

har prøvd og finne tester der den brukes på 7800 gt men det er ikke og oppdrive. var tester på 850xt, 800 xt pe osv og det funka fett, spørsmålet er om 7800 gt varmer mere enn de....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...