bergetun Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Var så (u)heldig å få kjøpt meg en Xbox 360 samme dag som den ble sluppet i Norge. Jeg kan ikke si at det har vært en god investering hittil da det kun finnes ett spill til denne konsollen som interesserer meg litt. (PGR 3) Vurderer å selge hele driten nå visst ikke det kommer noen nye spill snart. Når kommer det nye spill, hva er det å glede seg til ? Lenke til kommentar
l_o_s_b Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Spørst kva type spel du vil ha. Condemned= Skal visst vere eit bra fps/horror spel, men litt kort. Er allerede ute. Dead or Alive 4= Slost spel, kommer visstnok den 20. januar Gears of War= fps, er ganske etterlengta siden grafiken ser bra ut. Kommer i første halvåret av 2006. Kameo: Elements of Power= Eit av realese spela til microsoft, har ikkje fått så veldig bra kritik, spesielt på grunn av at historia blir litt kjedelig. Ridge Racer 6= Bilspel, bra nok men du har sett alt før. Need for Speed: Most Wanted= Bilspel, skal visst vere bra. Perfect Dark Zero=Fps, har fått litt blanda kritik, men det ser iallefall bra ut. The Elder Scrolls IV: Oblivion=rpg, dette spelet skal eg ha meg:D, men kommer i slutten av april. Prey=fps som ser utrulig bra ut. Er ikkje kommt enda. Alan Wake= Horror spel, ser bra ut, folka bak max payne som lager det, uvist når det kommer. Har ikkje xbox360(enda) så alt eg har skreve er basert påd anmeldelser og omtale. Du kan sjekke Tothegame for utgivelse datoer, men er ikkje sikker på at dei stemmer heilt(siden db.no har anmeldt ridge racer og det skal ikkje komme før den 20. januar) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Ikke så veldig mye interessant der nei.. Vente helt til April før det kommer ett spill som er verdt å kjøpe.. (Oblivion) Edit ..Ser at Burnout kommer til 360 i mars.. Det gjør at Xbox 360 kjøpet var verdt pengene igjen Burnout på en 50" HDTV plasma.. ååååååå det kommer til å bli sykt bra. Endret 14. januar 2006 av bergetun Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Var så (u)heldig å få kjøpt meg en Xbox 360 samme dag som den ble sluppet i Norge. Jeg kan ikke si at det har vært en god investering hittil da det kun finnes ett spill til denne konsollen som interesserer meg litt. (PGR 3) Vurderer å selge hele driten nå visst ikke det kommer noen nye spill snart. Når kommer det nye spill, hva er det å glede seg til ? 5436208[/snapback] Her finner du en oversikt over hvilke spill som kommer til konsollen. http://gamer.no/dates.php?platform=Xbox+360 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Full Auto - Rått bilspill hvor bilene har påmonterte våpen. Løpene foregår i en verden hvor man kan sprenge og skyte ting i filler. Kommer i februar. http://www.gamespot.com/xbox360/action/ful...tml?sid=6142374 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Full Auto - Rått bilspill hvor bilene har påmonterte våpen. Løpene foregår i en verden hvor man kan sprenge og skyte ting i filler. Kommer i februar. http://www.gamespot.com/xbox360/action/ful...tml?sid=6142374 5437784[/snapback] Var masse skyting og slikt, men kan ikke si jeg likte det noe særlig. Det er null kjørefølelse, og syns det virket litt slappt. Lenke til kommentar
thedoc Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Test Drive Unlimited virker lovende Kommer trolig rundt juni har jeg hørt Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Full Auto - Rått bilspill hvor bilene har påmonterte våpen. Løpene foregår i en verden hvor man kan sprenge og skyte ting i filler. Kommer i februar. http://www.gamespot.com/xbox360/action/ful...tml?sid=6142374 5437784[/snapback] Var masse skyting og slikt, men kan ikke si jeg likte det noe særlig. Det er null kjørefølelse, og syns det virket litt slappt. 5438024[/snapback] Er faktisk enig i det, fysikken (om jeg kan si det) på bilene er ikke noe å skryte over, men jeg har en tro at multiplayer delen blir morsom Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Full Auto - Rått bilspill hvor bilene har påmonterte våpen. Løpene foregår i en verden hvor man kan sprenge og skyte ting i filler. Kommer i februar. http://www.gamespot.com/xbox360/action/ful...tml?sid=6142374 5437784[/snapback] Var masse skyting og slikt, men kan ikke si jeg likte det noe særlig. Det er null kjørefølelse, og syns det virket litt slappt. 5438024[/snapback] Er faktisk enig i det, fysikken (om jeg kan si det) på bilene er ikke noe å skryte over, men jeg har en tro at multiplayer delen blir morsom 5438575[/snapback] Full Auto likte jeg MYYYYE bedre andre gangen jeg spilte det da jeg stoppa opp og merka at jeg faktisk kunne totalt rive ned bygninger og alt jeg så kunne knuses, kjørte jeg oppetter vegger så ramler deler av huset av osv. Fysikken på bilene var arcade kan en si, men fysikken på verden var helt sinnsykt.....absolut et utrolig morsomt spill. Om jeg kommer til å kjøpe det er en annen sak. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Første spillet jeg ser frem til nå er Ridge Racer 6 som kommer 20 januar viss alt går etter planen. Har elsket serien siden Rage Racer på PS1......PSP versjonen var konge og den har jeg rundet to ganger. Ser frem til nye baner og biler. Glad de holder den gamle fysikken. Synes det er utrolig gøy, selv om det ikke akkuratt er hyperrealistisk. Ellers så er jo fight night et utrolig bra spill.....blir kult å lage egen boxer der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Her får du kjøpt Ridge Racers hvis du vil. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Her får du kjøpt Ridge Racers hvis du vil. 5439008[/snapback] Er ikke så mye vits når det kommer til uka Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion=rpg, dette spelet skal eg ha meg:D, men kommer i slutten av april. Slippdatoen til Oblivion er fortsatt early 2006, tror vi får se det i løpet av mars. www.morrowind.com/games/oblivion_faq.htm Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Står jo på de fleste spillsider og nettbutikker at TES4 OBlivion kommer 31. mars Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Regner vel med at Bethesda som utvikler spillet selv vet best når det kommer, og at de ville offentliggjort det på spillets egen hjemmeside om det var bestemt at det skulle komme 31 mars. De har en enorm fanskare og til tider ufattelig stor aktivitet på forumet i form av release-date tråder, så jeg tror nok de ville oppdatert faq-listen sin i det øyeblikket releasdatoen ble spikret. Ser også at gamer.no har 31 mars som utgivelsesdato, og jeg ser ikke bort fra at det er riktig (det er vel den mest sannsynlige datoen), men det irriterer meg at de ikke har noen offisielle kilder på at det er riktig. Når det er sagt er det jo Take2 som distribuerer spillet, og hva de har sagt angående releasdato vet jeg ikke, men de har ihvertfall sagt at Bethesda får så lang tid de vil på å gjøre spillet ferdig. Og det bør vel underbygge min påstand om at ingen andre enn Bethesda vet når spillet kommer. Basta! Endret 15. januar 2006 av DP Rusher Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Så en filmsnutt på VG nett om et 360 spill der en mann gikk med motorsag og skar ned hundrevis av zombier, hvilket spill er det? Lenke til kommentar
l_o_s_b Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Så en filmsnutt på VG nett om et 360 spill der en mann gikk med motorsag og skar ned hundrevis av zombier, hvilket spill er det? 5440944[/snapback] Det er sikkert Dead Rising. På tothegame står det 28. april, men den er jo like usikker som 31. mars. Og eg kan jo nett nævne at dette spelet skulle egentlig komme i desember. Og i spel sammenheng vil eg påstå at tildleg 2006 kan vere det første halvåret. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Den skandinaviske distributøren har selv ført opp slippdatoen for Elder Scrolls til 30. april: Slippdatoer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Komer Dead Or Alive 4 den 20 Jaunar?? Det var det som stod i Elkjøp Avisa eg me fekk i går :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå