stianosthus Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hadde en cd brenner som ikke virket, og fikk tilsendt ny på garanti. Innstallerte denne og startet maskinen. Da så jeg at alle cd/dvd stasjoner var forsvunnet fra min datamaskin, der det før installasjonen hadde vært 2 stasjoner. Restartet så maskinen, men akkurat samme problem. Åpnet maskinen igjen, og så at ledningene var koblet riktig til, noe de var. Startet så maskinen igjen, men nå ville den ikke starte opp windows, kommer liksom bare til- skjermbildet som sier "press del or F11 to enter setup", maskinen vil ikke gå videre fra dette skjermbildet- om jeg trykker F11 eller del. Kommer ikke inn i bios engang. Hva kan være feil? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kan det være at CD-brenneren er feilkoblet? Sjekk kabel og jumpere. Lenke til kommentar
stianosthus Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Kan det være at CD-brenneren er feilkoblet? Sjekk kabel og jumpere. 5436186[/snapback] Er ikke feilkoblet, siden den har virket før. Har bare byttet med identisk brenner. Skal prøve å koble bort alle stasjoner og prøve på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå