gamerman Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei Jeg har sett litt på Saitek Eclipse Keyboard det virker som et bra keyboard. Fra føret av har jeg Microsoft Digital Media PRO Keyboard Er det noe vits å kjøpe dette andre tastaturet ? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har selv kjøpt saitek og er veldig fornøyd. Tungt stabilt og flott å skrive på uten å lage for mye lyd. Justerbart lys + lydjustering, det har nøyaktig hva du trenger uten å ha for mye dill dall. Ser mange er fornøyd med det Microsoft keyboardet der så jeg kan ikke si noen om forholdet mellom disse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jeg har det MS-keyboardet. Jeg syns det er glimrende. Tastene er ikke bråkete, og har akkurat passe motstand. Du har den skyvespaken på venstresiden som kan styre hva man vil, f.eks volum eller scrolling. Den er fjærbelastet og spretter tilbake i midtstilling. Og masse ekstra dillknapper man aldri bruker, men som er kjekk å ha. F.eks. Email-knappen er jeg blitt avhengig av, mye lettere enn å finne ikonet til Outlook. Messenger åpner MSN (eller noe annet man vil). Egen volum mute knapp selvsagt..Fram/Bakover/Play/stop som funker på CD'r og DVD-filmer. (Der next hopper til neste chapter). 5 Favorites-knapper på midten man kan ha internett-favorites i, så popper browseren opp på sida knappen er assignet til. Det følger med et lite program der man kan reassigne alle spesialknappene til det man vil. F-tastene har 2 "sider", men de har fastlåste funksjoner, mest for word processing eller email ser det ut som. "Help, Undo, Redo, New, Open, Close, Reply, Fwd, Send" osv. Aldri brukt de heller, må aktvere "F lock", som er det samme som caps lock bare på F-tastene istedet. Håndledd-plata er et must, det er DEILIG å ha noe å hvile håndleddene på mens man skriver masse. Får en mye mindre anstrengt stilling da. Skriver kun med fingrene ikke hele hånda liksom. Går dette tastaturet i dass, vil jeg prøve å finne et nytt av samme sort. Liker dette veldig godt. Hvem vil egentlig ha et tastatur som lyser i mørket? Skal da for pokker ikke sitte og stirre på tangentene mens man skriver/spiller. Må jo bare bli distrahert av et blått lys rett nedenfor synsvinkelen..Akkurat som når lillebroren din sitter i passasjersetet og vifter med et blad eller no drit, og du planter høyrehånda i tinningen hans og sier "Kutt ut, du fucker opp sidesynet mitt med den viftinga!". Endret 14. januar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Nope, lyset er ikke distraherendet, og burdet være genialt for dem som ikke can touch. Evnt når du spiller mer avangserte spill som feks WoW der du bruker mange taster, er jo vanlig å spille i tuss mørket. Genialt spør du meg (selv om jeg kan touch) Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Får saitek keyboardet i dag! Får sikkert locitech mx518 som eg kjøpte på qxl for 200 nytt! Du kan spare penger på qxl viss du er heldig!! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Lyset er totalt unødvendig, ettersom skjermen stort sett lyser opp hele tastaturet for meg... Men alikavel stilig å ha på LAN. Jeg har skrevet en anbefaling i produktguiden, sjekk den du Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 En kompis har det saitek keyboardet.. det er konge!! Annbefaler det max! Har selv dårlig erfaring med microsoft tastatur, men kan ikke si noe om det der.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Synes dette tastaturet jeg har nå er drit bra Men saitek ser bra ut også Har nettopp bestilt meg en Razor Copperhead , skal hentes på automat hos komplett i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå