Gå til innhold

formatert pcen men et problem!

Kimelimm

Anbefalte innlegg

hei hei, jeg har formatert pcen og tenkte det gikk bra MEN. da jeg kom inn på pcen hadde jeg ikke lydriver og jeg lasta ned en ny lyddriver siden jeg viste hva den het. men så fant jeg ut at Skjerm/grafikk driver ikker er der, og jeg fikk ingen cder med pc. ikke noen ark eller blader(kjøpte på elkjøp) men hvordan kan jeg finne ut hva skjermkort/grafikkkort heter?TAKKER FOR HJELPENDE SVAR! :cry::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! - Det enkleste er å se hva Xp identifiserer skjermkort som, gå inn på egenskaper for skjerm,innstillinger,avansert,kort:kortinformasjon. Er du på nettet kan du fortsette videre inn på egenskapene her og oppdatere driverne...

PS! Elkjøp selger mange PCer med ATI-kort

Endret av Ske1eton
Lenke til kommentar

I "device manager" kan du se alt av hardware. Dobbeltklikk på de enkelte og søk etter drivere. Dette er dersom du er koblet til nett.

Finne device manager: Start->controll panel ->Printers and other hardware ->system ->hardware->Device manager...........

Ellers er Everest Home et program som finner alt på maskinen. Var gratis før, men fant en side det virker som du fortsatt får det gratis. Link

Lenke til kommentar

Gå inn på produsenten av pcen sin side på internett, finn din pc , last ned ALLE drivere som er tilknyttet den, enkelt og greit.

Ikke så veldig vanskelig eller komplisert, dette burde en som makter formatere finne ut selv.

(når driveren til skjermkort mangler finner ikke XP skjermkortet, da heter den ukjent enhet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...