tft Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Det har sjedd noe merkelig. Når jeg f.eks skal lagre en fil fra IE, så går det ikke. Når jeg høyre-klikker på linken så kommer det ikke opp noe valg om "save link location as" (eller hva det nå står), Og hvis jeg bare trykker på linken til den nedlastbare filen, så loader IE bare litt uten å skifte skjerm, og bare stopper. Prøver igjen å trykker på linken, men ingenting skjer? Dette funker om det er en ZIP fil, men ikke EXE. Men uansett hvilke linker jeg HØYRE klikker på, så kommer det aldri frem noen valg som det gjorde før. (og JO, høyre musknapp funker ellers) Noen vært borti dette? Endret 14. januar 2006 av tft Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Dette er en rimelig vanlig bug, mener å huske at jeg har vært borti den selv. Tror det skal hjelpe å tømme temporary internet files. Lenke til kommentar
tft Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Har slettet alle temp.internet files....samme skjer fortsatt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tror dette hjalp meg, men prøv google, du finner nok andre løsninger der... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Prøv Verktøy -> Alternativer for Internett -> Generelt -> klikk Innstillinger -> Vis objekter... Sjekk status for de ulike objektene (velg om nødvendig detaljert visning). Fjern objekter som ikke har statusen Installert. Lenke til kommentar
tft Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Nei, dette funker ikke forde. Vanvittig irriterende. Vil gjerne bruke firefox å drite i hele windozzzz IE, men får jo ikke lastet ned en dritt pga problemet. Ikke BT filer funker heller? Noen som har peiling på hva dette kan være. Evt noen som har en ftp adresse som firefox ligger på? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/fir....5/win32/nb-NO/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå